vonapa

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av J Von Apa - 17 juni 2010 22:10

Jag var självfallet tvungen att kika på Kotkas uteliv (om det existerade något, annat än fiskbodar och nersupna karelska gubbar.) Sökte först på gaynightlife Kotka. Fick inte upp ett skit. Det stod något om sauna men det är absolut inte min grej (eller?). Sen kollade jag med folk på QX och en snubbe som är därifrån sa att det fanns två diskotek som var gayfriendly. Ett som hette Mariella, Cinderella, Mortadella eller ngt liknande och ett som heter Onnela...


ONNE FUCKING LA!!!


Gick direkt in på Google och kollade upp det där Onnelastället och ska precis nu, på en gång  kolla på hemsidan (brb)


Allt stod på finska, men jag hittade några jävligt heta partybilder från deras galna fester!

       

I'll be there!!!

Av J Von Apa - 17 juni 2010 21:26

Middagen på Åkanten var mysig med kollegorna. Fröken Channel var 1/2 timme sen och hade synpunkter på maten och fick sin köttbit omgjord men vädret var perfekt och vi skrattade gott. Ok jag kan medge att maten kanske inte var den bästa, men vad gör det i goda vänners lag!

Annelie fick ett par örhängen, en témugg, té och godis i avslutningspresent. Det kommer att bli tomt utan henne. Hon är en go tjej som har mkt bra hand med barnen men jag förstår hennes beslut...

Hon var så gullig som hade beställt en tårta tills imorgon UTAN gelatin för min skull   

Efter ett tag kände jag mig trött och åkte vid 21.

Semester spikad med resa till Kotka med syster i början av Juli. Bastu, havsluft, båtutflykter och karelskt disco!

Lotta, min kollega med grå kofta & Annelie som ska sluta. Fröken Channel utanför bild.   Mitt finger fick också vara med på bilden. Lite noobigt kan tyckas...

Av J Von Apa - 17 juni 2010 18:07

De fulaste namn jag vet på tjejnamn är de som slutar på "ita"

  • Carita
  • Lenita
  • Marita                  

Undantagen är Pepita & Carmensita


De fulaste killnamnen är alla namn som slutar på bokstaven Y


  • Jerry
  • Conny
  • Henry

I det fallet finns det inga undantag. Jo förresten, Jimmy & Harry...

Av J Von Apa - 17 juni 2010 16:42

Mina strumpor stinker haram! Jag ska byta om och sen åka till Saluhallen och käka med mina kollegor. Det ska bli mycket trevligt!

Av J Von Apa - 17 juni 2010 06:46

Idag är det ännu en pittdag! Jag vaknade av min mobväckarklocka. Får man snooza till 11.30? Nej, för idag måste man bära och städa... ORK! Ikväll blir det avslutningsmiddag för kollega som har sagt upp sig :( Mer info komsi komsi

Ovido - Quiz & Flashcards