vonapa

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av J Von Apa - 15 juni 2010 22:30

Varför känns det som att det kommer att spåra?

Av J Von Apa - 15 juni 2010 22:18

Min kära syster säger att det här är så jävla jag när jag blir gammal. Tyckte om ordet "blir" gammal. Jag fyller ju snart 30 så jag är fan på god väg!

 

Jag får väll lov att kontra med att det här är så jävla Emmi fast i dagens läge:

 

Av J Von Apa - 15 juni 2010 18:37

 

Den här bilden var den mest skonsamma från fredagen hos Emmi! Gud vilka hörlinga bilder!

Av J Von Apa - 15 juni 2010 17:50

Idag var det jobbigt men ett stort plus var att jag fick en cykelhjälm av en snäll kollega! Jag har länge tänkt köpa en och när jag nu fick en gratis så blev jag ju så glad! Visst, jag ser ut som en tönt, men jag är hellre en vanlig tönt än en hjärnskadad tönt... (Inga elaka kommentarer publiceras)

Så när jag kom hem var mitt fönster igenstängt och det var inte syster som hade stängt det. Säkert hyresvärden som tycker att jag inte får ha det öppet då det regnar (5 droppar)

Orka orka orka...

 

Jag kan väll bara konstatera att jag behöver ha hjälm när jag far fram i trafiken och ska dokumentera min nya huvudbonad med min kamera...

Av J Von Apa - 15 juni 2010 08:01

Idag är det en sån där jävlig dag. Jag har sovit asdåligt eftersom det sticker i läppen då det börjat blomma upp en finne

"köp anti"

Tror det är försent. Måste man inte köra det när det precis börjat? Det var då jag stod framför spegeln med mina smutsiga händer och infekterade hela min käft. En till charmig grej är den att jag inte kan raka överläppen. Kidsen på jobbet stirrar konstigt på mig och frågar om det är skägg...

Dessutom ligger det kläder överallt, katten sket på golvet, jag rengjorde lådan och hällde i ny sand och släppte ut dom. Ska kolla SMHI: Stor sol på förmiddagen. Inte för att jag litar på väderleken så värst mycket och blir galen när folk på måndagen säger att det blir fint till helgen. Det verkar som att folk skulle gå på vad som helst bara för att det står i en tidning.

"Ny forskning visar att jorden är platt"

-Läste du i tidningen att jorden är platt!

Jag känner mig även en smula bitter då jag stänger idag och känner mig redan trött! Jag är som sagt i STORT behov av lite välbehövlig semester nu!!!    

Det är förjävligt asså...

Ovido - Quiz & Flashcards