vonapa

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av J Von Apa - 21 juni 2010 23:59

Jävla kattracka som inte kommer in! Jag får sova med sovrumsfönstret öppet :(

Den andra katten känner sig ensam och jamar utanför min sovrumsdörr, men nu har har chillat lite. Fan! Det blir smisk när Kishmish kommer in!

Av J Von Apa - 21 juni 2010 22:15

Kollar efter en hytt på båten till Finland. En resa med Silja Line TILL Helsingfors går på över 1500 och lika mkt tbx. Jävligt dyrt! Ska ringa och kolla om det finns billigare alternativ. Ja ett alternativ är ju att ta flyget. Tur & retur går på 1450...

Av J Von Apa - 21 juni 2010 19:42

Pust! ÄNTLIGEN hemma!

Dagen på jobbet var seg men efteråt var det full fart med Drakulina! Vi tog en mysig fika på "Ellips" och sen var vi turistiga och åkte en sväng till Ulva kvarn! Allt var stängt men det var väldigt fint där. Jag lärde mig varför det heter Ulva. Det var ett ställe där vargar brukade vada över ån.

Efter vår lilla utflykt åkte jag tbx till jobbet. Där bjöds det på smörgåstårta (som inte jag kunde äta...) Tanterna erbjöd mig att smaka ost och att jag kunde skrapa bort skinkan, geggan, laxen och leverpastejen. Jag passade på brödet. Sen var det till att skruva möbler.

Då min cykel fortfarande är död så tänkte jag bege mig till bussen men min snälla kollega körde mig hem :D

Nu ska jag äta middag då jag inte fick något att äta på jobbet :(

     

Av J Von Apa - 21 juni 2010 07:49

Som ni vet skulle jag på the royal wedding bash men av olika anledningar (främst bakfylla) så stannade jag hemma och kollade på Vickan & Dannes bröllop från början till slut... Jag var iaf tvungen att kolla på vimmelbilderna från festen och vad får jag se? Heidi, Heidi & Anna Ankas assistent!  Roflmao

 

Av J Von Apa - 21 juni 2010 07:37

Guud jag drömde en så scarry dröm inatt! Att jag och min familj blev tillfångatagna av ett gäng skabbiga gruvfyllon från typ Murmansk. Jag var den enda som överlevde eftersom resten blev uppätna av dom. Jag fick vara den tjocka och utvecklingsstörda och mycket aggresivas sexslav. Typ suga på hans håriga och hängande tutte som varade samtidigt som jag var tvungen att laga hans mat. Sen på något mirakulöst sätt kunde jag iaf rymma och rymde på en lastbil men jag ramlade ut ur den och gled på asfalten på min röv hela vägen tillbaks till det där landets gräns och blev stoppad av landets tull. De riktade k-pistar mot mig och ställde frågor för att se att jag var jag.

Sen vaknade jag iaf, typ "Vadvadvadvadvaaad" Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards