vonapa

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av J Von Apa - 29 juni 2010 12:19

Av J Von Apa - 29 juni 2010 12:01

Åkte till stranden med Pedro, Lotta & Drakulina igår. Vi solade, drack folle, åt chips. Jag krossade Pedros solglasögon och han hoppade ner i sjön från en livsfarlig klippa. Vi åkte hem till Lotta rätt trötta efteråt men vi var ändå taggade på matchen Chile-Brazilien. Ringde pappa och frågade om det fanns ngt bra ställe att se matchen på. Han nämnde en båt som hette Bakfickan där öl kostade 29:- (?)

Ngt sådant ställe fann vi inte, men en bar som hette framfickan där ölen kostade 52. Stället var knökfullt av chilenare och där kom vi med två fanatiska brudar från Brazilien. Inte nog med det så förlorade Chilenarna med 3-0...

Vi satt kvar en stund och sen gick vi vidare.

Hela kvällen fick jag dras med en förjääävlig hicka. Jävligt irri! Jag tog en taxi hem och när jag skulle låsa upp så hade jag glömt mina hemnycklar i min väska som jag hade lämnat kvar hos Lotta... Tur att jag hade öppet för katterna så jag fick krypa in genom fönstret :/      

Ovido - Quiz & Flashcards