vonapa

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av J Von Apa - 3 juni 2010 20:48

Alla som har sett Pantertanter har väll bara älskat programmet och de fyra sköna gilfsen! Nu har ännu en av damerna gått ur tiden nämligen snusktanten Blanche Devereaux spelad av Rue McClanahan. Nu är det bara den urgulliga och naiva "Rose" spelad av Betty White (min personliga favorit) som ännu är i livet. Det gick nyligen HEMSKA rykten om att hon skulle vara död, men tack och lov lever tanten ännu! Hur som helst var programmet väldigt underhållande och humoristiskt!

RIP Rue "Blanche" McClanahan

Av J Von Apa - 3 juni 2010 17:35

Här är årets sommarplåga!

Värre än getingar & mygg...


 

Av J Von Apa - 3 juni 2010 17:27

Fy fan vilken god middag jag nyss svängde ihop! Vårrullar med nudelwok och sallad med en god asiatisk dressing! Tackar gudarna för halvfabrikat och färdiga kryddblandningar! Den här kryddblandningen är ta mig fan den bästa från Findus! Det är mitt hetaste tips för dig som tappat inspirationen i köket!

 

Av J Von Apa - 3 juni 2010 07:00

Gud! Jag hitta INGA kläder (as usuall)

Jag letar dessutom efter den där grejen som håller upp gylfen som jag nyss har köpt! Helt borta!

Idag blir det iaf solsken (varmare än igår skulle de bli). Nu ska jag fortsätta leta, ta ngt att äta och cykla... GUD vad jag vill ha semester!

Ovido - Quiz & Flashcards