vonapa

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av J Von Apa - 30 juni 2010 18:24

Nu har jag försökt använda min dator flera ggr. Hållt på i timmar men det blir bara keff *Väntar in det* Storpixligt som Commandore 64 och sen blir det helt svart! Jag klickar på tangenterna asförsiktigt för att inte starta ngn bugg! Glad att det funkat så här långt!

Jag har iaf packat ihop alla prylar till imorgon. Jag bävar dock inför min mobil då jag inte har någon laddare. Jag måste ladda med min kamerasladd. En sån laddare måste jag nog handla imorgon. Dessutom kattmat + sand så att kissarna har när jag är på min tripp. Jag kommer inte kunna blogga varje dag då det inte finns ngt internet i huset där vi ska bo, men jag ska verkligen försöka hora internet när jag är i Suomi. Nu ska jag fortsätta städa & fixa iordning. Puss!

Av J Von Apa - 30 juni 2010 13:53

Idag är det städning, disk och packning som gäller för hela osten för imorgon så bär det av till Muminperkele! Jag har en date med Moira fredag utanför Kampens köpcenter kl 16 (?) Just ja! jag har även lovat att göra en släktträffsevent på FB. Jag får nog ta och sätta igång om jag ska bli färdig idag...

Ovido - Quiz & Flashcards