vonapa

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av J Von Apa - 19 juni 2010 11:39

Det kan ha varit så att jag spårade med musiken (igen) Jag hoppas INTE att grannarna hörde det! Nu kommer jag sitta här hemma och ha ångest över det...

Gårdagen var iaf mysig. Jag tog ut 1,5 timmars komp så jag träffade Emmi på stationen redan 14.20 Vi begav oss mot systembolaget och handlade bira (10 st)

Sen drog vi till henne. Dennis kom och vi lagade mat och lyssnade på musik. Lotta kom också efter ett litet tag. Hon smakade på fläsk, gaggade och försökte hångla så jag och Dennis drog illa kvick! ;)

Vi drog till... *trummvirvel*


MADDA FACKING FLURRAN!!!


Vi trängdes med bitchiga kärringar och fula bönder. Vi träffade iaf ett gäng kollegor och Sofie var också där! Vi drack mer öl och shots och när vi kände att vi var klara så drog jag & Dennis hem i en taxi. Dennis den ostskallen hade tappat bort sitt visa.........

Han lär ju finna det i byxfickan idag men fan vad typiskt! Hoppas det kommer fram snart. Eller hoppas att någon har hittat det och handlat upp hans sista pengar!   


     

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards