vonapa

Alla inlägg under januari 2009

Av J Von Apa - 4 januari 2009 21:23
Av J Von Apa - 3 januari 2009 17:38

Och siameskalaset var nice. Det var dessutom inflyttningsfest för Hanna, Anias inneboende. Hannas kompisar var där och några av mina med. ATT man kände sig som en gammal farbror! De var typ 16 och tyckte att man var lastgammal. Att man är över ett decenium äldre! Jag vågade inte säga hur gammal jag var. Sträckte mig till 22. Sen (var vi tydligen) på Palle, fyllekäkade sallad och hem till Ania. Jag köpte dessutom med folle, som att jag skulle behöva det. Satt och drack fem själv framför youtube och lyssnade på smör på hög volym... Stackars Ania! Nu hemma rätt seg. Det blir stjärnorna på slottet och massor av vatten!

Av J Von Apa - 2 januari 2009 19:19

She and him Bra bakgrundsmusik!

Av J Von Apa - 2 januari 2009 05:59

Idag börjar jag jobba. Jag avskyr att öppna. Man öppnar helt själv på hela skolan. Larmar av, ställer ner möbler och väntar in barn. Det lär ju inte komma någon innan 8.30 FUNNY! Töntigt att börja på en fredag, men veckan blir iaf jävligt kort. Om 15 min kommer bussen och när man som denna dagen åker för att öppna så är det så att bussarna vid denna tiden samåker. Det betyder att jag alltid måste attackspringa från Stora torget till buss 2 som ligger vid stadshuset för att hinna med. Ofta åker tvåan direkt när man stigit på och då har man som sagt sprungit så jävligt så att hjärtat dunkar och benen skakar (typ)


Nu hemma och som jag förutspådde så var jag tvungen att springa till bussen, sitta och vänta in barn och dagen var ASSEG! Mer personal än barn. Vi fick ett barn till oss, så vi slog ihop alla avdelninga (sammanlagt sex barn på hela skolan). Satt och byggde lego, tjattrade och drack kaffe.


Nu har jag köpt någon spännande dricka som jag ska ha till ikväll. Jag är bjuden på siameskalas! Först vila!

Av J Von Apa - 1 januari 2009 07:28

OINK! Jag kom nyss hem. Fyllekäk, halvkräk & jävla kräk förpestade mitt nyår. Mitt nyårslöfte bröts direkt.

Annars var festandet asbra! Aina & co, bra mat och halal fest!



Mer text kommer nog när jag har vaknat och är nykter.


(15.00) Oj det lät som jag var bitter och tyckte att nyårsafton var tråkig men så var det INTE.

Jag jobbade 14-21. Vi lagade trerätters middag och hade det trevligt! Gick med elrullstol, gjorde skaldjursröra, åt och glodde på tv. Det är rätt soft på mitt extrajobb. Efter jobbet drog jag hem till Johan & Jourunn och drack öl och hade det trevligt. Jag och Ania skulle ta bussen, men den var packad och körde bara förbi, så hon, jag och en gammal dam delade på en taxi. Kollade fyrverkerier, hade deeptalk med mamma-H och det var nice. Sen efterfest med den där otrevliga snubben, Drakulina, hennes brolla mfl...


Jag har för övrigt asont i min hals! Mest för att jag är halvkrasslig och levt om så jävligt och rökt så jävla mkt! UUUUNNAAAA!!!

Nu ska jag göra mig en kopp té och kolla på splash

Ovido - Quiz & Flashcards