vonapa

Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

skyldig mig 25.000

Av J Von Apa - 7 mars 2009 14:15

Gårdagen var så jävla tråkig. Jag satt framför datorn eller teven och töntade mig. Jag ringde folk men de flesta var opå. Typ att de skulle tönta och ta det lugnt. Dennis sa att han, Anna, Dan & Raz satt på Treassens nedervåning (?) Drog dit och det fanns biljardbord där som dom spelade på. Rätt underhållande att se dom spela. Dom sög!

Idag blir det jag som tar det lugnt för jag har hamburgare till frukost idag med (if you know what I mean)

Vi hade iaf kalaskul och besökte även "VIP". För er som inte vet vad det är så ska jag berätta att det är en liten spelhåla med en liten bar och JÄVLIGT skumma gäster. Stället har en sån där härlig svartklubbskänsla. Det är alltid bråk där. Typ "Hörrö du är skyldig mig 25.000 Jag trodde vi var vänner" Eller när en snubbe slet i bartenderns arm och hon skrek i panik att trycka på larmknappen. Igår var det lugnt förutom den läskiga gubben som stirrade på oss i 20 minuter.

Dessutom springer bartendern imellan blackjackborden och är croupier, blandar drinkar och häller upp öl, torkar bord osv. Det där med blanda drinkar kan man ju diskutera. Jag bad om en applemartini "Men jag är inte bartender egentligen" Varpå jag bad henne att improvisera. Det blev öl sen. Alla jag satt med tyckte att VIP skulle bli nya Palermo, men jag är skeptisk. Anna var rädd och tyckte att det kändes som resident evil. Jag instämde. Sen blev det shamrock och hemgång med en kasse käk från BK.

 
 
Ingen bild

Annaväggen

9 mars 2009 00:16

jag var rädd på ett mycket hemtrevligt vis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards