vonapa

Alla inlägg under mars 2009

Av J Von Apa - 23 mars 2009 13:57

Jag klättrar sakta men säkert upp för stegen på listan över de mest aktiva. #22 at the moment. Jag är så patetisk!

Av J Von Apa - 23 mars 2009 13:53

"johannes, seriöst, varför kan du inte bara hålla dig
till en blogg istället för att hålla på att skriva
typ samma saker i två? dryyyyyyygt."


Jo du, det ska jag berätta för dig Daniulla. Det är för att jag är så jävla schööönt!


Dessutom lider jag av separationsångest.


Av J Von Apa - 22 mars 2009 23:56

Den där listan över mest aktiva bloggare är rätt rolig. Bara för att man skriver mycker betyder inte att man skriver varierat. Inget illa menat men om det står " bebe älskar diggggg" i 9/10 inlägg så tycker jag att det är lite fuskigt! FUSKIGT var ordet! Jag syftar naturligtvis på ettan på listan. Mitt mål är att hamna på mest besökta sidan. Det känns mer normalt. Puss på er alla

Mvh/skrivfjanten

Av J Von Apa - 22 mars 2009 23:10

 45'e plats nu.

hahaha

TV4Fakta är min favritkanal. Ska kolla på ngt spännandemordutredningsprogram. Beck innan men the real shit är mer spännande!


Av J Von Apa - 22 mars 2009 22:43

Smart T-shirt. Jävligt smart. Verkligen...



(smuts)

Av J Von Apa - 22 mars 2009 19:12

Min smidiga syster finns med på Youtube och jag tycker att detta klippet är hysteriskt kul. Kanske för att jag känner henne. Kanske för att hon ser ut som något konstigt djur som inte borde klättra. (Det är ju precis det hon är)...


"Inbäddning inaktiverad på begäran"


Kolla in länken nedan om du vill få dig ett gott skratt (eller inte)


http://www.youtube.com/watch?v=zOI4bMpDykE

Av J Von Apa - 22 mars 2009 19:06

Jag skäms nu.

Av J Von Apa - 22 mars 2009 16:07

Emmi

Ovido - Quiz & Flashcards