vonapa

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Konversation via MSN med Andreas

Av J Von Apa - 26 maj 2009 20:46

Joni säger:
 yo
 är du bra på mobiler
andypandy säger:
 självklart
Joni säger:
 GUD
 Min nya är keff
 Det går inte att skicka meddelanden eller ringa
 den är i offlineläge
andypandy säger:
 ok,
 simkortet är i?
 är det samma modell som den gamla?
 asså, nokia something?
Joni säger:
 ja samma
 simkortet är i
 N85
andypandy säger:
 är det ett nytt simkort?
Joni säger:
 laddat ner program osv men fattar nada
 haha
 nej
andypandy säger:
 ok
 öppna menyn.
 sen väljer du profiler
 eller profiles
 sen general
Joni säger:
 provar simkortet. Tar ut det och plockar in
 svensk text har jag
andypandy säger:
 okok
 men har du profiler nån stans?
Joni säger:
 "telefonen är i offlineläge!
 
andypandy säger:
 ok gå in där
 vad står det sen?
Joni säger:
 ah på profiler är det bara om man ska ha ljudlöst, möte, utomhus osv
andypandy säger:
 ok men välj nån av dom och aktivera
Joni säger:
 På allmän nu
andypandy säger:
 ok fortfarande offline?
 har den varit det hela tiden sen du fick den?
Joni säger:
 nej!!!
 haha
 'f an vad juste!!!
 
andypandy säger:
 din jävla mupp!!!  
 haha
 men vad bra.
 då vet du hur du gör sen då
Joni säger:
 Så simpelt
 Jag suger på ALLT som har ett batteri, kabel eller skärm
 tusen tack farfar
andypandy säger:
 du borde ha en iphone mao
 jag fick en igår.
 jag ska ge bort den imorgon. den är fan sämst.
Joni säger:
 Jag borde ha en manlig gen som gör så att jag kan byta en glödlampa. Jag är bra på smink! haha ring när DU behöver hjälp med det  
andypandy säger:
 japp
 det ska jag fan
 nu ska jag diska upp kaoset som setareh har ställt till med i köket
 fyfan INTE OK
Joni säger:
 haha
 Be safe m8



Konversation via MSN med Andreas

 
 
Mamma

Mamma

27 maj 2009 02:56

ROFLO
Du är ju helt underbar märks att du är MIN son Mohaaaa
Grattis älskling mamma är sååååå stolt över dina knapptryckar kunskaper och NÄSTAN utan hjälp
Puss

http://fia1001.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards