vonapa

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Gör det då mig till mördaren?

Av J Von Apa - 26 maj 2009 21:05

På den här bilden ser du en mördare! Ja du läste rätt; EN MÖRDARE!

Jag talat självklart om ölen där! Den ölen dödade min mobil för en månad sedan. Jag är iof glad att jag har en ny nu, men alla turer till the Rövhouse med den otrevliga expediten och 500 kronorna i självrisk kunde ha gjort mitt liv lite enklare... Det är rätt roligt nu i efterhand att jag tog kort på just den ölen som dödade min mobil (jag tappade ner den där i) Gör det då mig till mördaren? Nä, jag skulle inte tro det.

Jag fick tbx minneskortet efter "reparationen". Den där bilden måste ha tagits sekunderna innan min gamla mobil avled. Typ att någon ombads fota oss två och sen när jag fick kameran så föll den ner i glaset. *PLASK*

Jag har svaga minnen från just det tillfället...

Sofie är snygg och jag ser ut som en pudrat gruvfyllo. Jag klippte bort den stora snusprillan under min läpp för att skona känsliga läsare...

 
 
sofie

sofie

28 maj 2009 01:48

Hahahahaaaaaaahja!!! Jag döööör var roligt!! trpr jag minns att ölen sitter i häktet mu i väntan på rättegång, upp till 15 år hörde jag, då det inte var tal om dråp utan överlagt och planerat mord!!!

http://lalejja.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards