vonapa

Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

jag får väll sona min nyfikna, klåfingriga personlighet!

Av J Von Apa - 28 maj 2009 17:47

Nu hemma efter lite mathandling och skuldbetalning till pappa. Alla räkningar är betalda. Speciellt EN som jag fick hem idag från ett företag som heter "SVEA EKONOMI"


Vad fan är det där liksom? Jag mitt pucko har gjort en kreditupplysning av mig själv och får därför punga ut med 353 kronor! Det känns inte så jäkla soft!


"Fakturan avser Kreditupplysning utförd på Er själv och beställd på kredittest.se"


Jävla iddi. Jag var nyfiken på ngn annan men gjorde bara på mig själv och sket i att kolla den där personen då jag var nojig att det på något sätt skulle synas. Ja jag får väll sona min nyfikna, klåfingriga personlighet!

 
 
Ingen bild

M-L

9 juni 2009 18:46

Bestrid fakturan! Kolla google, det finns hur många som helst som blivit lurade av kredittest.se!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards