vonapa

Alla inlägg under maj 2009

Av J Von Apa - 2 maj 2009 09:35

Jag blev nyss väckt. Det var min kära syster som ringde, mellanhand som vanligt. Hon ville meddela mig via pappa att vi får skjuts till släktträffen i Österbybruk. Jag skulle ringa pappa och han sa precis samma sak. Det blir typ mat, sen åka buss från Ö-bruk till Uppsala, ta tåget till Sthlm sen tunnelbana till Globen och dessutom köpa någon present på vägen, antagligen full från släktträffen. Om jag ska vara hos Sofie vid 19 så måste jag dra från kusinen vid 16 senast. Vilket jäkla projekt! Suck! Orka ta sig dit och nu kom jag på att jag inte har träffat en del på så jäkla länge, typ min faster osv. Det kanske blir askul där? Who knows... 


Jag drömde om farmor, att vi skulle fika på Café Linné och att hon frågade om jag skulle köpa med mig nån bulle till min pojkvän!  Haha det var lite kul.

Av J Von Apa - 2 maj 2009 00:21

Några av sveriges absolut sämsta "komiker" är nog David Hellenius och Peter Magnusson! Om inte den där David skulle ha hållt i humorgalan tillsammans med Kristin Kaspersen så skulle jag nog ha kollat, men så fort jag fick syn på hans nuna i rutan så böt jag genast kanal! Han ska va' så himla crazy med sina s.k skämt. Typ imitera någon kändis och göra det så jävla dåligt! Vad är kul med dom där egentligen? 

Av J Von Apa - 1 maj 2009 18:31

Jag sitter och väntar in Setarehs bilder fån igåt. Väntar och väntar och väntar... Jäklar vilken tid det tar för dom att laddas upp. Mina ploppar upp på en gång. Nu ska jag äta!

Av J Von Apa - 1 maj 2009 17:37


Affärsverksamhet bloggar


Vissa har den där symbolen nere i högra hörnet. Jag är så jävla puckad när det gäller datorer, html osv.

Av J Von Apa - 1 maj 2009 16:54

Jag var tvungen att prova www.twitter.com

Ja, det är det nyaste inom bloggandet. Man får bara skriva 120 tecken (vilket jag tycker är lagom). Min Http://twitter.com/vonapa lär inte bli långvarig, men ändå kul att testa! Twitt twitt!

Av J Von Apa - 1 maj 2009 16:33

"Människors stöd runt om i världen hjälpte inte mordanklagade Delara Darabi, 23, i Iran.

På fredagen den 1 maj avrättades hon i fängelset i Rasht.

– Delara hängdes utan att någon informerades, säger den norsk-iranske läkaren Mahmood Amiry-Moghaddam till VG nett."

Av J Von Apa - 1 maj 2009 16:29

Nu har jag slumrat på soffan tills nu. Det var jag värd!

Av J Von Apa - 1 maj 2009 08:59

Jag väntar bilder från igår då jag inte kunde ta några egna. Jag får nog från någon! Linda och Setareh skulle sända till mig.Jag är bakishungrig. Sugen på köttfärssås på burk eller yoggi-.

Ovido - Quiz & Flashcards