vonapa

Alla inlägg under juni 2009

Av J Von Apa - 19 juni 2009 13:43

Midsommar... RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ RAAAAAAAAAAAAAAAJ (röven) RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!


Jag är glad att jag har öl, men var är maten? var är folket? var är snusen? var är nubben? var är röven? var är den stora blomkuken?

Av J Von Apa - 19 juni 2009 12:58

Güd! Jag vaknade nyss, asbakis och skakis! Utan snus dessutom!!! Gårdagen var iof helt fantastiskt kul! Först mötte jag upp Lotta hemma hos en snubbe som heter Tor som gillade att bygga tågbana... Jag vill understryka att jag INTE känner honom. Sen drog vi till Lisa och hälsade på hennes kaniner. Halva hennes hem var helt täckt med grönt och kaninbajs. Ricardo kom och han skjutsade mig på sin cykel ner på stan. Vi alla satte oss på Palle och bara ääägde! Jag hade askul iaf! Vi efterfestade hos en iranigubbe. Jag kom på att det var Jockes gamla knull ”Ben”. Mohahaha! Han fick en fönsterruta krossad av en ytterst otrevlig gäst. Annars  var det helt ok! Dessutom hade vi raggat upp en snubbe dit som Lotta sen bedrev älskog med på hans hotellrum. Hon hade sen fått veta att det var sångaren i Arctic monkeys. Wöööwööö jag har rört en kääändiiisss!!! (Vilka är arctic monkeys?)

Av J Von Apa - 18 juni 2009 21:41

Spontanöppnade en öl framför Simon & Thomas. Det blir pre-midsommar med Lotta & co. RAJ RAJ! Det kan bara sluta på ett sätt när man är astrött och lite småirriterad, fast just nu känns det faktiskt prima!

Av J Von Apa - 18 juni 2009 19:25

Tone, kan du inte bara hålla käften!

Kan du inte bara komma med en liten vit lögn så skulle iaf JAG bli lite gladare!!!


Av J Von Apa - 18 juni 2009 19:09

1. Regn

2. Städning

3. Trötthet

4. Tvätt

5. Dåligt TV-utbud

6. Inget nikotin

7. Inga kläder

8. Flyttjaffs

9. Folk som inte svarar i telefonen, varken hemma eller på mobilen

10. Grannar som gapar

Av J Von Apa - 18 juni 2009 18:09

Varför svarar inte min förbannade ostpappa i telefonen (på hela dagen?) Är han och rövar nu igen?

Av J Von Apa - 18 juni 2009 18:06

Jag TROR att jag har satt mig själv i en jobbig situation. Jag borde ha tänkt efter innan jag ystade den där osten. Jag vill röva! Ps. Allt är stängt imorgon. Min röv likaså!

Av J Von Apa - 18 juni 2009 17:53

Vissla i tvättstugan.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards