vonapa

Alla inlägg under juni 2009

Av J Von Apa - 18 juni 2009 16:41

Nu har det blivit så att jag ska byta lägenhet! Jippie! Samma stuk på lya, men större, med stor kyl och frys men i samma hus vilket betyder korta avstånd med möbelförflyttning! SÅ nice! jag flyttar in i Raz gamla lägenhet och Sizzel får ta över min. 1 Juli börjar flytten!

Av J Von Apa - 18 juni 2009 12:55

Nu kan du behålla prillan under läppen.

Svenska forskare ser ingen ökad risk för hjärt- kärlsjukdomar.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5398684.ab

Av J Von Apa - 18 juni 2009 07:06

Jag är så nyfiken på vem du är som besöker min blogg! Skriv ett inlägg med en länk eller namn! UNNA mig det en dag som denna med grådassigt väder och jobba 8-16.30 Torsdag är sopdag, vilket betyder att jag måste gå igenom hela skolan i förnedringens tecken, dvs gå med bajspåsen. En stor säck FULL med kiss & bajsblöjor. När jag var liten så ville jag jobba på zoo eller vara som Indiana Jones och resa till spännande platser och svinga i lianer i djupaste Amazonas eller hitta hemliga gångar i Cheops pyramid, men nä nä. Jag fick äran att bära bajsblöjspåsen...

Av J Von Apa - 17 juni 2009 21:43

Fast jag tror att Freddies nytolkade version är bättre. Vad tycker du? Jag är lite kluven i frågan iof. Oj oj det HÄR inlägget lär bli ett glödhett ämne! ROFLMAO

Av J Von Apa - 17 juni 2009 21:28

Gudars vad svårt det är att hitta låten "Alla har glömt" med Towa Carson. En otroligt bra svensk gammal klassiker som lätt sätter sig på hjärnan. Detta var den enda videon jag fann. Sorry!

Av J Von Apa - 17 juni 2009 20:10

Av J Von Apa - 17 juni 2009 19:56

Svar till "gayrights" som skrev

"Jaja, nu ska vi inte ta ut vinsten i förskott lille vän. Det är inte 100% säkert att det är Helge. Bli inte Journalist vetja. Att Helge är död kan du hålla för dig själv. Dumma dig"


1. Jag tar ut vilken vinst jag vill i förskott.


2. Vad är oddsen att det är en annan slaguggla? Det är rätt ovanligt med slagugglor i vår stad.


3. Jag vill inte bli journalist.

Av J Von Apa - 17 juni 2009 18:49

En Uppsalakändis har funnits död bakom Musicum på Kyrkogårdsgatan i centrala Uppsala! Denna exotiska varelse har satt en stämpel i Uppsala bland alla fågelskådare runtom i Sverige. RIP Helge vår egna lilla ugglefarbror.


http://www2.unt.se/avd/1,,MC=77-AV_ID=922465,00.html

Ovido - Quiz & Flashcards