vonapa

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av J Von Apa - 9 mars 2009 13:08

3 röster till bublicering av mina frågor... Jag kan verkligen inte släppa den här ännu! HAHA!!! Jag måste skriva någonting varje dag. Jag kör dagens rubrik på "The new shit" Jag vill gärna att du som brukar läsa fortsätter på den nya, fast antagligen blir jag väll kvar här också...

När 50 röster kommit in så kör jag en ny fråga och dumpar den här bloggen (säger jag nu.) Den andra är snyggare, men jag vet inte hur man kör länkar till andra bloggar i den nya.

Annars? Tomt i plånboken som det brukar vara vid den här tiden av månaden. Jag improvicerar middagar från det jag har. Det kan bli nån pulvervariant, eller grönsaker som jag har kvar i frysen med någon godtycklig koncerv och pasta/ris. Det är skillnad från löning till innan löning. Inga resturangbesök direkt...

Så är det Orchidea också. Jag börjar "sent" så jag kanske unnar mig en öl där. Vi får se om någon ringer och frågar om de vill dit. Helgen blir iaf lugn. Jobb på lördag och lunch hos pappa på söndag... Imorgon slutar jag sent. Det blir nog TV-kvällar denna helgen.

Av J Von Apa - 9 mars 2009 07:18

Fy fan vad trött jag är! Det tog ett jävla bra tag innan jag somnade igår och att jag har halvsovit hela natten. Det kanske var så att jag inte somnade pga att min jävla skitgranne klampar när hon går, slår i skåpen och sätter på kranen stup i kvarten klockan 2 på natten. Arga lappen skall skrivas idag!

En annan bidragande faktor är kanske att jag faktiskt har varit "ledig" sen i onsdags och att jag har lagt mig sent nästan varje kväll. ELLER att jag faktiskt inte somnade på soffan utan i min säng för en gångs skull!

Jag drömde att jag gick på min gamla högstadieskola Tunaberg och att jag hade försovit mig till min religionsklass. Sen vaknade jag med ett ryck och kollade på väckarklockan... 15 min till uppstigning. Jag steg upp ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards