vonapa

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av J Von Apa - 30 mars 2009 15:35

Mellan 15.30 - 17.30 måste jag glida omkring och vänta in personalmötet. Det suger fet åsneröv.

Av J Von Apa - 30 mars 2009 13:56

Jag vill, vill, vill ha sommar!


Jag hoppas att Setareh & Ankan vill till Grekland i Juli. I want to travel!

Jag är sugen på att få se bilder från kryssningen också! Min mobilkameras bildkvalité är inte den bästa.

Jag har ont i ryggen efter kryssningen. Kanske för att jag däckade på golvet? Nu är jag iaf tbx i min vanliga vardag. måndag med möte till 19.30 Dessa måndagar suger fett. En tröst är att det går bra program på TV ikväll.

Nu ska jag planera, förbereda utvecklingssamtal, städa ur hyllor och leta påskpyssel på nätet.

Av J Von Apa - 30 mars 2009 07:53

Jag har sjunkit på listan över mest aktiva! Nu ligger jag på plats 27! Jagmåste skriva på nu!

Mvh/tönten

Av J Von Apa - 30 mars 2009 07:50

Jag har bitit mig i kinden så nu gör det ont! Ni vet, man biter sig, blir öm och sen råkar man bita sig igen eftersom det är uppsvällt där. Jag får tugga asförskiktigt!

Ovido - Quiz & Flashcards