vonapa

Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

Hum-C

Av J Von Apa - 5 juni 2010 09:14

Det var så skönt att få sluta 13.30 från jobbet igår! Jag cyklade ner på stan i värsta kalabaliken med tutande traktorer och skrikande studenter. När studentkaravaner stormar genom stan verkar det som att köra mot rött är helt ok! Det skulle ha gått snabbare att krypa till stan än att cykla. Jag satte mig med en islatte och kollade på spektaklet på tryggt avstånd. Träffade sedan Raz och Bab. Köpte mer fika och kände att magen inte ville ha hinkvis med mjölk. Jag & Raz gick till Palle och tog varsin pizza & några bärs. Linus & Dennis kom och vi begav oss till hum-c (Fan jag missade pet societys lyckohjul igår så jag måste börja om från noll   )

Nåväl, Linus kompis, den tysta & nyktra mannen med flätor kom och satte på VNV-nation och var allmänt tyst. Marcus kom och höll ställningarna efter ett tag. Alla tyckte att vi skulle till Diana städ AB och jag följde snällt med. Hon bjöd på bubbel och jag smörade och var trevlig, men sen hade jag gjort mitt där! Jag vinglade iväg hemåt för att nyktra till och byta kläder. Jag lagade mat och kollade på Sopranos istället, så det blev inget Orchidea. Det kanske var lika bra det...

Jag gjorde även en rejäl städning bland mina FB-vänner. Jag tycker det är fjantigt att ha tusentals polare på Fejan när man bara har kontakt med 900 av dom.


Jordgubb

 

Funghi

 

Linus

 

Raz


Gröngräs och återfunna glasögon!

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards