vonapa

Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

Rädda Skunk nu!

Av J Von Apa - 20 juni 2010 02:53

 


Kan någon som är kunnig inom området förklara för mig vad jag bör göra? Så mkt material i text, bilder kommer att gå förlorat. Jag kan verkligen inte kopiera/spara allt därifrån. Det är fan material som är över 10 år gammalt! TASKINGT!!!

 
 
iko

iko

20 juni 2010 10:02

jag har hört att det är en bugg i deras programmering så att man bara kan se tio sidor inlägg tillbaka i t ex grupper. det man ska kunna göra då för grupper man bryr sig om är att man sparar ned dem sida för sida (i omvänd ordning då med de senaste först) för att sedan ta bort de inlägg man sparas. äldre inlägg ska då dyka upp på den tionde sidan, så all history finns tydligen sparad. vet inte om det funkar, men jag rekommenderar att du gör det med saker som du bryr dig om. kanske ge ut en bok med hela historier utan poäng :)

http://marmalarv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards