vonapa

Alla inlägg under maj 2009

Av J Von Apa - 15 maj 2009 23:11

Jag är asförkyld. Tror det är pollen och barnsnor.

Av J Von Apa - 15 maj 2009 17:55

Nu har jag varit på the rövhouse och snackat med en annan försäljare och DÅ helt plötsligt gick det som smort... Jag får min mob på måndag så jag har min lånemobil istället.


Jag känner mig helt pollen och sandskadad.Totalt jävla igenmurad! Det blir nog en lugn helg om ingen ringer och får mig på andra tankar...

Av J Von Apa - 15 maj 2009 13:34

"Homofili går inte att behandla. Det beskedet fick en man med blödarsjuka (hemofili) när han uppsökte läkare. Han skickades hem och avled."


http://www.metro.se/2009/05/14/14331/blodarsjuka-misstogs-for-homosexualit/

Av J Von Apa - 14 maj 2009 23:02

Norge gick till finalen, ja faktiskt alla de fem nordiska länderna.

Jag måste till the fitthouse imorgon igen och jag lär inte få någon ny mobil, men jag lär få betala av den i två år. Usch, fy, fan!

 Dessutom har jag deceniumets största finne mitt på kinden. Jag kan inte sluta squeeza!

Av J Von Apa - 14 maj 2009 20:51

Mobilen vill inte starta och när jag kollar närmare på den så ser den ut som min gamla. Han i butiken sa att den var ny. Jag tolkade det så iaf. Jag blir fan inte klok på det där. Varför hade de lagt en plastgrej över skärmen? Man ser ju vattenskadan innanför den! Jag frågade om telefonen var ny och han sa att det inte går att reparera en vattenskada och sen frågade jag om den behövde laddas och han sa då nej, det behövs nog inte. När jag skrev skadeanmälan så sa killen att jag får mobilen lagad, en ny eller likvärdig. Det är fan alltid något jävla krux med allt man köper på sånna ställen! Jag får väll åka dit igen efter jobbet och blir väll framställd som något jävla noob-pucko! Bra service på the phonehouse. Tar det tre veckor att få igen mobilen i samma skick efter "reparation?" Jag är fan aslack nu!

Av J Von Apa - 14 maj 2009 17:28

Wiii! Jag har fått tbx min mob från rep! Det var en sprillans ny då fuktskador inte går att laga. Killen i kassan snackade om att min försäkring inte gällde, men jag hade köpt den dyraste och han sa typ "eeeh ja ring det här numret" efter att jag frågade om jag måste köpa en ny. Jag ringde iaf numret och tjejen sa att det inte var någon fara och att jag bara kunde riva papprena som killen i butiken gett mig. När jag köpte mobilen från början försökte försäljaren att lura på mig alla dom dyraste modellerna (han gjorde bara sitt jobb) . När jag kollade på en lur sa han "Den mobilen har jag personligen" men han visste inte hur man tog foton med den. Jag valde en annan modell varpå han säger att "Den mobilen har jag personligen"... DDR! The Phonehouse kör mycket bluff & båg har jag märkt...


  Nu ligger mobilen iaf på laddning och snart kan jag ringa, fota, sms:a normalt och bara äga!

Dessutom är födelsedagspresent till Evelina inköpt och mitt nya visakort har anlänt!

Av J Von Apa - 14 maj 2009 13:20

Ett fosterföräldrarpar har anklagats för att ha misshandlat sina fosterbarn. Barnen ska ha hängts i säckar i krokar i taket, tvingats äta hundben och blivit slagna med hammare, men fosterföräldrarna menar att de bara är påhittat av barnen.

Om jag anklagades för att ha gjort något som jag inte hade gjort så skulle jag nog inte komma till rätten iklädd det fostermamman kom klädd i. Jag skulle ha visat mitt ansikte och litat på att rättvisa skulle skipas. Dessutom skulle jag nog inte låta något gå så långt så att jag bli ställd inför rätta...

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1569038/fostermamman-orkar-inte-se-dem

Av J Von Apa - 14 maj 2009 06:52

Kunde jag inte fått sova de där 10 minuterna extra? Var min kära bajsgranne tvungen att väcka mig med att spola i kranen oavbrutet. Typ hälla upp en dl vatten åt gången tills hon fick upp sina kära 100 liter. På, av, på, av till man vaknar och sen när man väl stigit upp så slutar hon. Robban var är du?*


*Syftar på Rovert Aschberg & grannfejden

Ovido - Quiz & Flashcards