vonapa

Alla inlägg under maj 2009

Av J Von Apa - 21 maj 2009 20:22

Leila K säger: "En kille får vara som jag är: lite rockig, trashig och röjig. En flicka ska bara sitta ned och säga ja tack eller nej tack" Men Leila K säger inte "tack", hon säger "fuck you, fuck you very much"!

 

http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=84099437249&h=imPNS&u=RjpxC&ref=nf

Av J Von Apa - 21 maj 2009 20:19

Skalle av Australopithecus afarensis. Kan även vara skallen av mr TOBO 2008

De där tänderna påminner lite om mina (fast mina är mindre)

Av J Von Apa - 21 maj 2009 20:14

BIFF


Fan vilken skabbig tallrik. Kan jag ana en ungkarl som försöker snickra ihop en gourmé-tallrik och med en estetik likvärdigt en afarensis (jag vet iof inte mycket om deras estetik) så har den personens komposition verkligen misslyckats. Tänk dig Mat-Tina snickra ihop det där. Hon skulle fan bli hatad av hela svenska folket...

Av J Von Apa - 21 maj 2009 19:52

Nu ska jag ner på stan. Marcus ringde och han vill hänga på nån bar, men jag har verkligen inte råd, så jag grundar lätt med innehållet ur kassen som låg under bordet på altanen.  Det suger att man får lön efter långledigheten, men då sparar man lite kosing iaf.

Ölen smakar sushi...

Av J Von Apa - 21 maj 2009 14:45

Frågade ******* **** om han ville öla. Han svarade: "Ja, jag hör av mig i sådana fall" Men vilken ärt! Ska jag meddela karln om att jag ska berusa mig ikväll? Marcus ringde och han sa att han ville det och jag messade Ania också. Jag är sugen på att parkera mitt feta arsle i en park.

Av J Von Apa - 21 maj 2009 10:03

Ny design på sidan. Det borde man göra oftare.

Av J Von Apa - 21 maj 2009 09:30

FAN vad skönt att gå upp när jag vill och bara vara ledig! Vem vet, jag kanske orkar träna också? Om jag skulle ha jobbat idag så skulle jag just nu torka målarfärg från något barns anlete eller kiss från något golv och ha varit vaken i 2,5 timmar istället för 2,5 minuter. Jag ska verkligen UNNA mig det här!

Av J Von Apa - 20 maj 2009 22:58

Pappa hade lämnat en kasse bärs under bordet på altanen. Det var ju omtänksamt! Nu gäller det bara att hitta ett bra tillfälle att dricka upp dom på. Kanske på den där date, men det blir väll inte av med min vanliga tur i kärlek.

Ovido - Quiz & Flashcards