vonapa

Alla inlägg den 3 december 2009

Av J Von Apa - 3 december 2009 19:12

Jag känner inte EN enda heterosexuell man som inte skulla banga på att ha sex med en annan man. Alla heterosexuella män har haft sexfantasier om någon utav samma kön fast de kanske inte har vågat leva ut sina hemliga fantasier och absolut inte vågat erkänna det! För de mer inbitna och hjärntvättade "Heterosarna" krävs det vissa hjälpmedel som smink, löshår och pumps + en bira (det fungerar alltid)... Jag menar det, A L L T I D ! ! !



Jag själv (som gay) har dragat på både gayställen och heteroställen. På gayställen blir det för det mesta mycket mingel och skratt bland öppensinnade människor.

På heteroställen blir man alltid uppvaktad. Man behöver inte betala för något och man är omsvärmad av snygga karlar hela tiden. (också det A L L T I D !)

Det är bara att välja och vraka och i slutänden får de alltid kalla handen och jag åker alltid skrattande därifrån och alltid sitter de kvar där med gråten i halsen för att de inte fick suga kuk.

Så alla brudar som inte visste det, så är det!

Till killarna: Förlåt för att jag avslöjade er stora hemlighet!  

 

Av J Von Apa - 3 december 2009 19:08

Av J Von Apa - 3 december 2009 18:08

Har du spotify? Skicka isf en länk där du skickar en playlist.

2000-talets svar på det gamla hederliga blandbandet!



 

Av J Von Apa - 3 december 2009 17:08

Nu; tvätt, städ och diskbestyr! Jag får ju fint besök från Suomi imorgon! Det är ingen mindre än allas vår Moira "Koira". Vi ska göra en musikvideo av vår magnefika låt "Salatimix" och om vi fixar det så lägger jag naturligtvis upp den här!

Dessutom får jag träffa en annan favoritperson, nämligen Betsy! Imorgon kommer det att bli en fin dag! Jag hoppas att jag kommer in på Selma imorgon. Någon sa att jag inte var välkommen där, men jag har besökt Orange efter de där ryktena. Vi får helt enkelt se! Jag ska iaf inte gå med min blonda peruk som jag hade på den klubben sist! Jag hoppas att det är en långhårig & blond snubbe som inte får komma in! Annars får det bli något annat hak...

Nu ska disken tas omhand och maten skall lagas!

Av J Von Apa - 3 december 2009 13:24

Vågar man ringa papi och fråga om pengar?

Av J Von Apa - 3 december 2009 06:59

Och där drog jag till arbetet *SWICH*

  

Ovido - Quiz & Flashcards