vonapa

Alla inlägg den 11 december 2009

Av J Von Apa - 11 december 2009 22:17

D FUCKING ÖÖÖR!

Emilia (syster/granne) har glömt sitt leg i Bälinge så hon måste åka och hämta det. Hennes gäster var kvar i lägenheten hennes och vi bestämde oss för att bjuda över dom. Vi kom på den genialiska idén att byta ut varandras namn. Jag blev Dennis och han blev J. Ania blev Linda & vice versa. Dessutom bestämde jag och Ania oss för att vi skulle bli ett kärlekspar så det blev en dubbel utmaning för oss...

Dennis AKA J gick över till grannarna med min nyckelknippa och bjöd över killarna till "sin" lägenhet.

-Välkomna till min enkla våning, sa han varpå jag nästan sa "HÅLL KÄFTEN" men i konstens namn höll jag truten. Jag vet att jag kommer att försäga mig, men det är faktiskt rätt spännande och kul!

Av J Von Apa - 11 december 2009 18:31

?

Av J Von Apa - 11 december 2009 18:28

Är inte Bo Kaspers Orkester otroligt vidriga?

Av J Von Apa - 11 december 2009 17:23

Pust! Nu är disk, torkning och dammsugning avklarad! Dessutom har jag utfört hela TVÅ husmorsknep!

1. Bakpulver + ättika på spisen. Det är ett mirakelmedel mot fasttorkad mat. Det slår det mesta!

2. Kok av vatten + sköljmedel. Hela lägenheten doftar sommarbris!

Nja sommarbris luktar det kanske inte direkt. Snarare baltiskt fnaskhus och jag börjar känna mig smått illamående och yr utav ångorna.

Nu väntar jag bara på eventuella gäster...

Av J Von Apa - 11 december 2009 16:27

Idag tänkte jag kolla på finalen av idol och bjuda folk över och dricka lite bira och ha det skoj! Vi får se vilka som dyker upp! Känner mig lite seg dock. Ska diska och dammsuga och fixa iordning så får vi se om jag hinner med en powernap...

Av J Von Apa - 11 december 2009 07:19

*Jobb, Lucia, kaos, irritation, mat, frysa, gäspa, bära, irritation, ännu mer irritation, förväntan, glädje, hemgång... Så kommer min dag att se ut men SEN, när skymningen kommit till byn så är det helt öppet! Jag trivs faktiskt mer att göra spontana grejer än rutinmässiga. Visst kan det ibland bli långtråkigt men en helg är alltid välkommen!

Drakulina kommer och det blir väll bira bira bira ikväll med. Jag vill nog se finalen av Idol också och jag håller tummarna på Erik! Nu ska jag åka och göra *

Ovido - Quiz & Flashcards