vonapa

Alla inlägg den 23 december 2009

Av J Von Apa - 23 december 2009 12:48

Kryptonit i fittan, spyor & fisar i direktsänd TV. Jag gillar't!

Den mest pinsamma mediala händelsen under 00-talet måste väll ändå vara Anna Anka?

Av J Von Apa - 23 december 2009 12:46

Veckans blogg har jag ställt upp att delta i. Jag lär inte vinna men rösta om du känner för't... Undrar om jag gjorde rätt nu med länkar osv... Korv på er!

Av J Von Apa - 23 december 2009 12:31

Det är sjukt lugnt på jobbet. Man har tid att syssla med saker som man annars inte har tid med, typ se alla barnen, ta sig tid att sitta med dom alla i lugn och ro och verkligen känna sig pedagogisk, även om kolsyran ur musten nästan tagit slut. Jag hinner även prata med mina kollegor vilket är trevligt. Vi satt iaf 2 timmar utan barn imorse. Värt att stiga upp 5.40 Jag kunde ha varit där vid 9…

Efter jobbet ska jag träffa några favoritpersoner, nämligen Betzy och Jocke. Syrran och Fredrik ska jag eventuellt också träffa. De är ju också fina såklart! Jocke kom hem från Madrid igår där han har pluggat ett halvår. Vi ska ta "nån öl" och skvallra lite. Imorgon blir det mindre kul då jag måste slå in alla jävla presenter, bege mig till mormor och önska henne en god jul. Sedan drar jag till Sandra och firar lite jul och jag kommer antagligen att vara bakis när jag utför alla dessa sysslor, men jag ska fan UNNA mig!


UNNA!!! UNNA!!! UNNA!!!

Av J Von Apa - 23 december 2009 05:56

  Sista dan på jobbet! Sen jullov!!! 

Jag ska ner på stan efteråt och träffa Linda för en after-work   

Så ska jag åter tampas bland svål som hysteriskt trängs, sliter & drar i allt dom ser.

Undrar vad man kan köpa till två trollungar? Jag ska nog köpa ngt litet till de andra småkultingarna också, jag ska bara kolla mitt saldo på Nordea först...

Ovido - Quiz & Flashcards