vonapa

Alla inlägg den 28 december 2009

Av J Von Apa - 28 december 2009 17:15

Av J Von Apa - 28 december 2009 16:08

Nu är jag hemma från stan och lunch/fika med Dani. Vi satte oss på Hugos café. Dom har bra mat och allt är tydligen vegetariskt också! Ett tips till alla er som vill sätta sig och äta en lättare lunch och gott kaffe kan jag varmt rekommendera det stället! Sen var det bara att ploga sig fram längst gatorna bland alla svål som rotade runt på mellandagsrean. Jag hittade en fin tröja från Weekday. Jag letade även efter jeans, men jag gav upp!

Nyårsdrickan är också inköpt! En flaska vin och en liten flaska bubbel!

 

Av J Von Apa - 28 december 2009 13:21

Varför funkar inte jävla skit-Nordea? Jag blir tokig! Skulle just betala lite räkningar och sätta in cash åt min syster och kolla mitt saldo men sidan är keff... Jag ska snart ner på stan och luncha med Dani.

Om jag ska berätta en liten hemighet så är det så att jag faktiskt sov till 13 idag! Jag la mig 5 imorse så det var jag värd!  

Av J Von Apa - 28 december 2009 13:16

Jag är inget fan av stilleben föreställande en fruktskål och en flaska.Tycka vad man vill om konst, men all konst som berör en är enligt min mening bäst. Vi satt och snackade om Anna Odell i lördags, ni vet den där tjejen som fejkade ett självmordsförsök och filmade hela scenariot i smyg. Vi alla som pratade om det instämde att hon är en oerhört bra konstnär. Sedan har vi den där vidriga Pål Hollender som gjorde en dokumentär om hur hemskt det är att vara prostituerad i Lettland och hur kvinnorna där utnyttjas osv och i slutet sätter han på dom alla. Äckligt men konstnärligt!

Ovido - Quiz & Flashcards