vonapa

Alla inlägg den 10 december 2009

Av J Von Apa - 10 december 2009 22:55

Favorit i repris...

Tänk dig den här sötnosen inslagen i ett vitt paket med rött snöre under julgranen till någon söt mormor. Det skulle allt bli en jul man sent skulle glömma   

Av J Von Apa - 10 december 2009 22:11

Jag brukar ha en förkärlek till dåliga såpor som "mammas pojkar" och idag var det final. Jag började kolla på de sista programmen och fick genast åsikter om vilka par som skulle passa bäst ihop! De tre killarna (Christian, Tim & Bobby) hade ett gäng brudar efter sig och dessutom hade de sina kacklande morsor i släptåg som alla ville ha ett ord med i spelet angående deras söners blivande livspartners... Självklart lyssnade de inte på sina mödrar och alla valde de fel tjejer i slutänden! Om man ser hur det gick med paren så har det inte lett till några som helst vidare romanser. Inga utav paren har haft någon direkt kontakt efter programmet. Killarna valde sina brudar efter kukens riktning och inte efter hjärtat! Ok, dessa snubbar var det vidrigaste bottenskrapet man kan tänka sig men vad menas! Deras mammor måste vara väldigt stolta över sina söner... Höjden av förnedrings-TV  

Av J Von Apa - 10 december 2009 17:08

Jag tog bort ett inlägg nyss... Det var för snuskigt, men jag behåller videon iaf...

Av J Von Apa - 10 december 2009 16:44

Av J Von Apa - 10 december 2009 16:40

Nu har jag köpt en Edamer och adventsfikat är avklarat! Nu är det bara nedräkning till jullov! Fan vad fort tiden går (när man har roligt). Resten av kvällen: tvätt, vårrullar och Nobel, ja jag ska kolla på det! Alla flådiga klänningar och tacktal samt maten. Drakulina kommer till helgen också! Det blir skojigt   

Hare

Av J Von Apa - 10 december 2009 06:48

Det känns som att det är måndag då jag har varit hemma i två dagar. Ja jag känner mig rätt pepp trots att jag låg och vred och vände på mig i sängen inatt. Två timmar senare tog jag mitt täcke och kuddar in till vardagsrummet och la mig på soffan (det funkade ju bra sist) och mycket riktigt, det tog inte lång tid för mig att somna...

Nu ska jag preparera mig med nässpray, Noskapin och en alvedon. Det är alltid bra att ta det säkra före det osäkra!

En sak till innan jag måste kuta till bussen; kollade min statestik nyss & igår hade jag 151 besökare! Det var värst! Blondinbella, here I come!

Ovido - Quiz & Flashcards