vonapa

Alla inlägg den 25 december 2009

Av J Von Apa - 25 december 2009 20:01

En läkare hade uppfunnit en maskin som kunde överföra smärtorna
under en förlossning till barnets far. Ett äkta par tog chansen
att prova maskinen. Då födseln satte igång, blev maskingen
inställd på att föra över 25 % av smärtorna till fadern, men
mannen märkte ingenting överhuvudtaget.
Läkaren tyckte att det verkade märkligt och höjde inställningen till 50 %. Mannen märkte fortfarande ingenting, men kvinnan mådde märkbart bättre. Eftersom det gick så bra, överförde man 100 % av smärtorna till mannen. Förlossningen fortgick utan att kvinnan hade några som helst smärtor och ett välskapt barn föddes.
Då mannen kom hem från BB,fann han brevbäraren liggandes död vid ytterdörren.

Av J Von Apa - 25 december 2009 18:34

Alla snackar om att gå till V-dala, men jag har ingen biljett   

Ania har iof två och om inte S går så kanske jag kan köpa en   

Så har jag ringt Jocke, Dennis mfl med de svarar ju inte i sina telefoner. Blä! Jaja, det löser sig nog...

Av J Von Apa - 25 december 2009 15:10

      Min gudson/systerson Emanuel

Julgran

 Julöl

Rita

        Syster Sizzel

Fick ett sanning eller konkaspel...

Tomten & Dennis + Étage

Spel

Av J Von Apa - 25 december 2009 13:30

Julen blev aslyckad. Maten var godis och familjen var lycklig trots vissa smågnabbiga diskussioner. Vi spelade "våghals" och drack julöl och glögg. Jag fick fina klappar också! Snus, strumpor, ett halsband, en halsduk, en asfin necessär med saker i m.m Sen drog jag ner på stan faktiskt! Träffade Dennis och vi drog till Étage och lyssnade på skrålande karaokestjärnor. Lotta kom också. Sen efterfestade jag hos Lotta där jag fortfarande är... Vi ska äta Kina och sen väntar round 2 för min del. Vi får se om det blir V-dala eller annat ställe. Jag ska iaf hänga med Sofie. Det är iaf det jag vill...

Ovido - Quiz & Flashcards