vonapa

Alla inlägg den 24 december 2009

Av J Von Apa - 24 december 2009 11:24

Fy fy fy fy fy fan vad jag hatar hatar hatar hatar att slå in julklappar! Nu har jag blivit totalt jävla ystad på att slå in paket (och det var inte särskilt många.)


Gårdagen var nice, eftermiddagen iaf. Jag träffade Betzy, Jocke, Dennis mfl. Vi skulle gå till bullit - stängt

Firman - stängt

Oasia - stängt

Pub 19 - stängt

Café 018 var öppet och där sålde dom öl också så det var ju bra! Jag spontanklippte mig. Jag blev inte särskilt nöjd, men längden blev bra.

Vi drog sen till Bullit då de öppnade lite senare. Jag tog en snubbe på röven, eller rättare sagt grabbade tag i en av hans skinkor och sa "VEM ÄR DU!?" Jag trodde nämligen att det var Dennis! Jag dog av skam, sen dog jag av skratt! Efterfest hos mig och min Champagne är numera slut... Skriver mer senare...

     


Tror jag är tuff för att jag dricker Champagne

Av J Von Apa - 24 december 2009 01:03

Ovido - Quiz & Flashcards