vonapa

Alla inlägg den 5 december 2009

Av J Von Apa - 5 december 2009 17:49

Min favorit är med tomten 2:56! Den här personen som har skapat detta mästerverk måste ha varit JÄVLIGT stenad!

Av J Von Apa - 5 december 2009 12:43

Gårdagen blev fenomenalt roling! Efter jobbet åkte jag till Betzy & Svala. Hon bjöd på cider och inside information så visade jag henne hur man laddar upp låtar och gör playlists på Spotify. Sen; träffa Moia på Kvarnen och det var ett kärt återseende! vi handlade en BiB och lite bira, sen drog vi hem till mig. Moira hade slagit vad om att göra en musikvideo till den välkända låten "Salatimix" och den är snart klar!

Vi lagade mat och sen kom Lotta, Felix, Ankan, Salome & Dennis. Det var en väldigt speciellt rolig kväll igår då jag inte träffat Moira & Salome på 4 år och Lotta på typ 1. Kvällen blev otroligt lyckad. Selma var knökfullt och vissa välbekanta anleten och vidriga nunor syntes. Jag lackade på Drakulina för att hon inte hade ringt och sagt att hon var i Uppsala. D var där och hon var liten, fet & ful + massor av andra ostisar. Kvällen avslutades naturligtvis på Rosa pantern.

En brud: Det var du som fotade mina skor förra veckan!

Jag: Mycket möjligt. Ja nu minns jag!

En brud: Ofta! Hur såg dom ut då!

Jag: Svarta, låga med fet klack

En brud: ...


KNÄCKT!



Dennis

Felix

 

Moira & Felix

   

Peruken kom fram.

 

På G mot Selma

 

Vår sex on the beach

Frilla

 

Dennis med karl

 


Nettan TH med flickvän

    

 

    

                


Ovido - Quiz & Flashcards