vonapa

Alla inlägg den 26 december 2009

Av J Von Apa - 26 december 2009 14:40

Så jävla ovärt på V-dala igår. Först stod jag och köade i 20 min för att få köpa en biljett och väl inne fick man sen stanna. "Utgång = hemgång". Jag satt alltså där inne 21.05 helt själv.  Biljetten kostade 250 spänn och det var inga nationspriser i baren. Jag träffade iaf en avlägsen bekant som jag hängde med och sen kunde vi iaf gå ut för hon kände nån vakt. Vi kutade utan jackor till Palermo där jag fastnade några timmar. Om jag visste vem som var där så skulle jag nog ha skitit i V-dala. Visst, jag valde V-dala eftersom massor av folk jag känner skulle dit men de försvann hela tiden. Det var ett evigt sms:ande om vart de var och vart vi skulle ses stup i kvarten. Nästa år går V-dala fetbort. Jag hade iaf kul igår kväll och SJÄLVKLART avslutades kvällen på Rosa pantern!


I eftermiddag ska jag till min faster och fika. Jag hade lovat det men jag känner mig rätt bakiz

  Folk på Palle  

Ovido - Quiz & Flashcards