vonapa

Alla inlägg den 16 december 2009

Av J Von Apa - 16 december 2009 20:45


Eller...



(Jag har svårt att välja...)

Av J Von Apa - 16 december 2009 17:33

Kvällen blir grönsakssoppa, playlist från Betzy + sims 3.

Så skönt och avkopplande! Jag ska dessutom lägga mig i god tid och vila upp min ömma rygg.

Av J Von Apa - 16 december 2009 17:24

Av J Von Apa - 16 december 2009 12:53

Idag har jag känt mig såå julig! vi sket i utedag och satt inne och tryckte in nejlikor i två gamla apelsiner istället, så har vi ätit jullunch också. Först var det meningen att man skulle ta det kalla att äta dvs sill, lax och kallskuret. Jag fick en ägghalva med en stackars räka på som jag pillade bort och potatis samt en tesked mimosasallad och en tesked rödbetssallad. Varmrätten bestod av torra falaflar och äckliga soyakorvar med potatis. Då husets övriga "vegetarianer" äter fisk så fick de en hel del i sig. Jag tyckte att jullunchen sög! Jag hoppas att du som äter kött tänker på att köpa ekologiskt & närproducerat! Annars kan du ju testa det vegetariska alternativet only for once?


Av J Von Apa - 16 december 2009 06:00

Nu har tiden kommit, tidet för puls i snö tidigt tidigt på morgonen för att försöka hinna med bussar utan att halka och slå ihjäl sig. Jag VÄGRAR springa i snö då jag för några år sedan gjorde det, ramlade och bröt handen på fem ställen så att jag fick skruva ihop skiten och gå med gips i flera veckor. Fy fan vad jag hatar såna här tidiga mornar! Jag skulle fan bryta handen på fem ställen igen om jag fick sova i en timme till känns det som. Ett plus är att jag iaf får gå hem rätt tidigt idag! Det känns verkligen på sin plats med semester nu.

Ovido - Quiz & Flashcards