vonapa

Alla inlägg den 6 december 2009

Av J Von Apa - 6 december 2009 23:25

Jag som Zombie!

Så kommer jag garanterat känna mig imorgon om jag inte lägger mig snart!

 

Av J Von Apa - 6 december 2009 21:51

"Sångaren Paul Anka, 68, har tröttnat på det stormiga äktenskapet med sin Bjuvsbördiga fru Anna Anka, 38. Ett storbråk i veckan fick Paul att begära skilsmässa och snart står Anna Anka på egna ben."  

Är inte Annas öga jävligt snett?

-_-

Av J Von Apa - 6 december 2009 21:15

Gud vad jag inte vill jobba imorgon! Tackar Gudarna att jag har en så fantastisk kollega!

Av J Von Apa - 6 december 2009 15:30

Här är vår fina musikvideo från i fredags.


Av J Von Apa - 6 december 2009 15:21

Linda kom på besök igår så det var bara att fortsätta festen! Vi drack upp vår BIB och Moira var på bolaget och köpte mer öl till oss. Hennes finska kompis + PV kom samt grannen. Det blev en tidig kväll för min del. En öl på Palermo och sen rosa pantern och snask! Jag vaknade helt själv i lägenheten. Jag var orolig att de hade ringt mig och att jag inte hade vaknat eftersom de skulle ju sova hos mig, men de hade hittat andra sovplatser så det var lugnt! Idag har vi varit däckade framför teven med chips, pizza och choklad.

Ovido - Quiz & Flashcards