vonapa

Alla inlägg den 12 december 2009

Av J Von Apa - 12 december 2009 21:46

Fantastisk julfest med familjen med god mat och dans kring granen. Det var helt faboulus måste jag säga! Vissa tyckte att det var jobbigt med släktträff, men jag tyckte att det var helt gudomligt!

 

Tio Cami i Plommonstop & blinkande julslips


Emelie, en gullig ungjävel i pepparkaksdräkt.

 



Kvällens stjärnor. Samuel och värdinnan Pauli (Tack för en fantastisk kväll!) 

 "Efterfest" hos faster & tio. Bra avslut med cola de mono och skratt!  

Lillbrollan hittade fina maskeradkläder...

    


Och vi spårade!

 

Emmi



Moi!

   

Av J Von Apa - 12 december 2009 13:21

  Gårdagen blev faktiskt oerhört kul! Idol var fint och ölen god!

Ankan   

Jag & trekantsfnasket

 

Spanar in Drakulinas slidkrans

 

Så hade jag hetska disskusioner om SD med L. Jag sa att jag tycker att alla svenskar borde ha burka på sig!

     

   Rosa pantern. Nån    

O & Dani

 
  

Det sjukaste hände när jag kom hem med Dennis & Trekansfnasket... HERTA MÜLLER var hemma hos mig och snokade i min bokhylla!

Nu ska jag iväg på släktträff, asbakis. UNNA!

Av J Von Apa - 12 december 2009 01:12

Av J Von Apa - 12 december 2009 01:09

Bärsen är slut. Jag har kul ändå! Rätt idol vann... Gz!

Ovido - Quiz & Flashcards