vonapa

Alla inlägg den 30 december 2009

Av J Von Apa - 30 december 2009 22:15

Happy new year, Godt nytt år, Gott nytt år, Feliz año nuevo, Hyvää uuttavuotta, Ya yo en taweh hitarndeh welndeh, Bonne année, שנה טובה, あけましておめでとう, 新年快樂, Sretna nova godina, Selamat tahun baru, سال نو مبارک, С новым годом, Срећна нова година, Furahia mwaka mpya, สวัสดี ปี ใหม่, Yeni yilin kutlu olsun, Frohes neues Jahr, Happy flwyddyn newydd!

Av J Von Apa - 30 december 2009 19:06

Imorgon är det nyårsafton.

Ha så trevligt då med god mat och dricka i goda vänners lag MEN snälla, skit i alla raketer och smällare. Det finns djur som blir asrädda och traumatiserade av detta. Ha kul utan pang pang!

Av J Von Apa - 30 december 2009 18:49

Jag har faktikst funderat på att byta mitt efternamn. Inte för att jag inte vill kännas vid min släkt och dess namn. Anledningen är den att jag vill skaffa mig ett unikt och eget namn som jag själv har valt. Jag har tänkt på att ta något gammalt släktnamn som låter unikt, eller ett eget namn som jag själv har kommit på. Jag kanske ska se om Vonapa är ledigt...


"Avgiften har hittills legat på 1 500 kronor, men höjs vid årsskiftet till 1 800. Att byta förnamn kostar från årsskiftet 1 000 kronor.
– Det var någon som sade att det inte kostar mer än ett par jeans, och så kan man ju se det, säger Jan Ekengren."

Av J Von Apa - 30 december 2009 17:30

Nu har jag handlat nyårsgrejs. I kassan hade verkligen alla en jävla ananas i sin korg! Är det något typiskt och lyxigt man äter på nyår? En mf ananas?

"Nu Gittan ska vi lyxa till det med en smarrig ananas!"

Jag väntar på att Svensson hittar Durian, Guava & Sharon i fruktdisken. Själv föredrar jag ett hederligt, rött äpple!  

Av J Von Apa - 30 december 2009 15:55

Gud vilka latfasoner jag unnar mig nu när jag har semester. Sitter i min morgonrock och funderar åt vilket håll jag ska åka för att inhandla morgondagens mat. Då det är knyt så blir det inga megainköp. Jag skulle ta med mig en grönsallad vilket känns HELT ok!

Jag kollade nyss mitt saldo:   

Tur som fan att jag har laddat mitt busskort, har mat och sprit till nyår. Nu ska jag ringa syster Sandra och fråga om jag kan komma över och hämta mina julklappar/äta mat.

Ovido - Quiz & Flashcards