vonapa

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av J Von Apa - 1 februari 2009 21:23

Nu har jag jobbat på Fiolen 12-21 och jag har skavsår i öronen. En kille pratar om bussar HELA tiden. Han har autismliknande drag och kan allt om bussar, modell, märken mm. Jag var rätt bakis efter gårdagens inflyttningsfest som
urartade TOTALT!!!


"emilia säger:
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA ÄR DU FORTFARANDE ARG PÅ MIG?!! hHAHAHhahahahHAHAHAA JAG DÖÖÖR

emilia har precis skickat dig en vibb.

emilia har precis skickat dig en vibb.

emilia säger:
är du arg på mig?!!
Joni säger:
neeej
emilia säger:
hahaaa minns du när jag skulle gå
Joni säger:
nä men Loreto den apan har gjort bort sig! haha
emilia säger:
jag skulle vända mej o säga hejdå, duba smällde igen dörren och skrek hejdå as förbannat!! HAHAHAHHAAAA JAG DOG AV SKRATT
eeh ja jag vet. jävla idiot!!
Joni säger:
what!?
Vad
LOL
emilia säger:
vad vad?
HAHAHA, ja as kul
Joni säger:
haha varför var jag förbannad på dig?
emilia säger:
för att jag skulle dra tror jag? hahah jag vet inte riktigt!! ahahhahaaaa
Joni säger:
skönt att komma hem iaf
Minns du att vi satt i badkaret och att du hade ner en barbie i toan som jag pissade ner
emilia säger:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA JAG DÖÖÖÖR HAHAHAHAA NEJ!!!! HAHAHAHAHHAAHAHAHHAAAAAAAAAAAAA
Joni säger:
joo
emilia säger:
HAHAHAHAHAA FY FAN
asså jag gjorde ju bort mig som fan, jag är iprincip självmords benägen
kommer aldrig mer kunna kröka m familjen!!!
OCH INTE ERA VÄNNER, pinsammaste kvällen i mitt liv tror jag
Joni säger:
haha du ramlade av stolen också
Jag var asfull och skällde ut mamma, Grinade med Loreto och gjorde pappa självmordsbenägen! haha
emilia säger:
vilken stol?!!!!
Joni säger:
i köket
emilia säger:
HAHAHAAA
MEN JAG VÅLDTOG ALLA KILLAR DÄR
Joni säger:
du ba skulle sätta dig och plask hamnade du på golvet
emilia säger:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAA JAG DÖÖÖÖÖÖR
Joni säger:
du hade ner Lindas duschdraperi också så att det gick sönder
emilia säger:
jag minns INGENTING!
Joni säger:
knuffade ner mig i badkaret! hahaha
emilia säger:
förutom när du inte kunde sätta på dej skorna och jag va tvungen att hjälpa dej!!! GAGAGAAA "


Min kusin hade sagt till min pappa att jag är boeg, typ "alla vet om det utom du" Pappa hade suttit i trappan och grinat och mamma satt och tröstade honom. Normalt att sabba en fest sådär! Bra tillfälle att droppa en kommentar så plumt! Jag är rätt lack. Kan ja inte tala om det när jag vill själv? Fredagen var asbra men lördagen slutade i en katastrof! Jag var iaf hemma 23. Hur fan skulle det ha gått om jag hade hängt med ut? Tillräckligt bakis & skakis! Kyss!

Av J Von Apa - 1 februari 2009 09:46

Usch vad bakis jag är just nu! Jag vaknade och trodde att jag hade försovit mig, men det hade jag som tur var inte gjort. Jag ska jobba 12-21 asbakis! Jag sitter och tänker och tänker på vad jag gjorde igår... Vi var ju hemma hos Linda på förfest. Jag satt även och tjurade med kusin och baba. wtf! Så jävla dq på fyllan!

Emmi den åsnan ramlade av stolen först! Haha½! (<-jag låter det stå så medvetet.) Nä den där kvällen kunde jag ha skippat känns det som nu. Fredagen var halal men jag var nog för ostigt bakis igår. Det är ingen bra kombination att festa med släkt askalas heller!

Finns det någon som har bra tips på antibakisgrejer som återställer en på 2 H?

Nåväl, det som iaf känns haram är gårdagens alkohol/familjefest... Bäst att hålla mig på avstånd! Dessutom ställdes krav på mig att besöka faster på vårdhem. Jag känner mig som en ostbulle eftersom jag inte har hälsat på men jag VILL!

Saken är den att om jag inte har besökt henne på så länge så känns det dumt att besöka henne nu? JA jag hoppas att du fattar... Om jag åker så kommer det bli "Varför har du inte besökt mig tidigare" Jag gillar inte krav!




Ovido - Quiz & Flashcards