vonapa

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av J Von Apa - 18 februari 2009 21:21

Nu har jag suttit och töntat mig i några timmar. Med att tönta sig betyder att jag har suttit framför datorn och spelat world of warcraft aka "WOW" Jag fick logga in på syrrans konto och jag startade en ny "char" dvs gubbe. Wow är ett spel som man spelar online med/mot andra. Man skapar en gubbe och en speciell klass. Det finns typ troll, människor, alver, dvärgar med mera. Man väljer även om man exempelvis vill vara präst, jägare, druid, fnask, You name it! Jag är verkligen asdålig på WOW. Jag fick faktiskt ett konto för två jular sedan. Två av mina systrar och min mamma spelarde mycket då medans jag sneglade och fattade inte ett skit! Jag tyckte att det verkade svårt (vilket det är) och det hemliga kodspråket blir jag fan inte klok på! Detta är taget ur ett wow-forum:


"Min specc är inte super-imba, men jag klarar mig både i heroics och solo. Det är stor skillnad mellan att köra shadow och icke-shadow. Problemen du har kan vara så enkelt som en vanesak.

Vad är det som inte gick bra?
Kan det vara ditt gear? Helare, precis som tanks, är väldigt beroende av sin utrustning. En DPS med värdelös utrustning kan bäras genom en instance av resten av gruppen, men det kan inte tanks och helare.

Tar manan slut?
Jag lade märke till att du inte hade meditation. Mycket spirit och/eller mp5-gear hjälper. Själv är jag en spirit-hora och tittar först och främst på det när jag väljer gear."


ALLA pratar typ så. Jag blir inte klok på skit'n! Tacka vet jag bubble~bobble, PacMan eller super Mario bros! haha

http://www.pacmangame.net/ 

Av J Von Apa - 18 februari 2009 12:27

Usch vad trött jag är på sura busschaufförer, men kanske inte lika trött på dom som dom är på sura bussfarare som måste åka fram och tillbaks med sina sura miner till sina tråkiga jobb. Jag säger alltid hej till chauffören och jag blir extra glad om de säger hej tillbaka. Det känns som att jag har gjort en god gärning. Många bara går in, betalar med sina busskort och kliver på som zombies. Vissa chaufförer är extra trevliga som iraniertanten med vita handskar, eller den mörkhyade killen som alltid säger "välkommen ombord" och vinkar hej då och önskar en bra dag när man kliver av. I <3 him!


http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=40-AV_ID=867266,00.html

Av J Von Apa - 18 februari 2009 05:23

Igår somnade jag 20.30 Det brukar betyda att jag vaknar flera gånger per natt, eftersom kroppen tror att jag har vilat färdigt vid typ 02.00

Mycket riktigt så vaknade jag några gånger inatt, men jag sov rätt bra iaf (och jävligt länge också)

05.20 steg jag upp och det känns faktiskt som att jag är rätt utvilad. Klockan ringer ju snart iaf!

Vid 23.30 igår natt så började grannen diska igen, men då knackade jag faktiskt på väggen. Det blev tyst, men efter en stund så hörde jag hur hon försiktigt, försiktigt satte på kranen, stängde av, satte på, och stängde av men bara i två omgångar. Sen tystnade det. Om hon fortsätter så där så blir det sura lappen eller så skvallrar jag för hyres! Lapp först, hyres sen. Jag behöver min sömn! Jag tycker egentligen att grannen är rätt gullig och trevlig. Jag gillar bara inte hennes nattliga små sysslor!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards