vonapa

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av J Von Apa - 13 februari 2009 12:57

Jag har bytt dag med Lotta som jag jobbar med. Vi har rullande schema på fredagar och iom att jag har bytt så betyder det att jag istället för att jobba 08.30-13.30 så jobbar jag 08.30-17.30 (men jag ska ta ut lite komp)

Efter jobbet ska jag till Elisabeth och dricka vin och sen ska vi ut. Det snackas om nån "manifestation" utanför Palermo. Typ att Palermo ska bevaras. Nja, jag vet inte om jag är så sugen på att stå där i kylan och demonstrera över att ett gammalt alkishak ska bomma igen. ok jag tycker att det är jävligt synd, men jag vill fan ha lite kul efter en vecka på jobbet. Dessutom hörde jag att de visst serverar alkohol. Jag blir inte riktigt klok på den där historien om Palermo. Dessutom tror jag inte att det bommar igen för gott. De lär ju bara byta ägare... Chilla liksom!

 Så ringde jag mig sjuk på Fiolen. Jag känner att jag håller på att åka på en förkylning. Jag sa att om de inte får tag på någon vikarie så får de ringa igen och att jag då kan jobba iaf. Känner att jag behöver en ledig helg då jag kan softa i soffan och vräka i mig fläsk! Ulla som svarade där som även har kommenterat att jag jobbar så mycket sa att det kan behövas lite lediga dagar också. Jag höll med.


Ovido - Quiz & Flashcards