vonapa

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av J Von Apa - 21 februari 2009 16:26

För alla ostskallar som inte vet hur man ser på ett barn att det gillar en. Här kommer lite tips!

"Kräver din uppmärksamhet. Det råder ingen tvekan om vem ett barn springer till när det gjort sig illa – mamma eller pappa såklart. Inte behöver det handla om någon allvarligare smärta heller. Men ditt barn mår bra när det märker att det är älskat av dig." Så kul att alla ungar springer till mig när detta inträffar! Är jag för mesig mot dom, eller är jag så jävla pedagogisk och empatisk? Jag röstar för det sistnämnda!


http://www.alltombarn.se/bebis/sa-visar-ditt-barn-att-det-alskar-dig-8-satt-1.22274

Av J Von Apa - 21 februari 2009 15:23

Gårdagens galej blev mycket lyckat! Jag mötte upp Diana städ AB på stan och vi begav oss mot Hijazz. Marcus hade däckat så det blev ingen förfest hos honom. Punani jobbar på Hijazz och efter hennes arbetspass så slöt hon upp med oss. En kvartett musiker uppträdde där. Det var nån form av hillbilly-musik. De spelade fiol, gitarr, ukelele och bas. Det lät rätt coolt! Sedan kom Emmi kom också. Ölet flödade och skratten likaså. Det var jävligt kul att prata med Dena. Vi har inte setts så mycket efter vår minisemester till Köpenhamn i somras då hon åkte hem när hon precis kom. Jag var lite sur på henne då men det har gått över och hon förklarade varför hon gjorde som hon gjorde. Vi slöt fred med en kyss!

Vi begav oss sedan hem till henne och efterfestade med youtube och två av hennes korridorare. Vi bestömde att vi ska ses här hemma hos mig och laga middag och se på melodifestivalen. Det blir nån form av minifest. Marcus, hans väninna, Raz, Emmi, dom två korridorarna och kanske nån mer kommer hem till mig. Ett ypperligt tillfälle att ta itu med diskhelvetet! 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards