vonapa

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av J Von Apa - 10 februari 2009 21:17

Tidigare, på en community som heter QX så körde jag "dagens låt" nästan varje dag. Jag ska nog återinföra det här eftersom man kan lägga in klipp från youtube på bloggagratis, vilket man inte kan i samma utsträckning på qx. Enbart adressen och en bild av artisten går att trixa ihop på den communityn. Här får man hela paketet genom ett litet klick! Suveränt!

Av J Von Apa - 10 februari 2009 18:41

Nu är jag Ä N T L I G E N hemma. Jag har kollat på min nya telefon och försökt fatta mig på manicken och jag har börjat fatta mig på'n. Inte så svårt om man tidigare haft en Nokia eftersom principen är densamma.

Så till något hemskt tragiskt! Min syster skickade ett sms tidigare idag där hon skrev att Palermo har blivit av med sitt tillstånd och ska bomma igen! Där har jag ju hängt sen jag var 18 och stället är en del av Uppsalas uteliv. Folk brukar mötas där och dricka billig öl. Man träffar alltid på folk man känner och folk man inte känner samt kompisar från förr som när jag träffade min barndomsbästis där! Det är alltid en blandning av folk som sitter där. Unga, gamla, alkisar och brats i en salig blandning. Ett utmärkt ställe att besöka om man varit och klubbat och vill avsluta på sjaskiga Palle eller bara sitta på uteserveringen och äta en god pizza. Det infinner sig antagligen en allmän sorg bland alla Palermostammisar just nu...



http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=77-AV_ID=864319,00.html
Av J Von Apa - 10 februari 2009 13:36

ATT jag hade 55 besökar på min sida igår! Blondinbella, here I come! Fast jag tänker inte använda päls! Jag tänker inte heller vara med i let's dance...

Inköpet av lurarna igår (hör och telefon) var en bra invistering! Bra ljud i hörisarna. Jag blev paff när jag satte på första låten i MP3'n

"All Tomorrow's Parties". Mina gamla skruttiga hörlurarn kunde inte jämföras ljudmässigt med mina nya läckra lurar! Längtar hem för att inspektera min andra hörlur med alla nya finesser! Min nuvarande gamla Sonim kan man enbart ringa och sms:a med. Den har iof en kalender och man kan välja mellan 5 melodier som skär i öronen så att det känns som att trumhinnorna ska spricka när det ringer och med så vidrigt hög ton så att man nästan får en hjärtattack när det sms:as.

Dessutom är fredagen redan spikad med Elisabeth och en bag in box!


HALAL


Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards