vonapa

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av J Von Apa - 17 februari 2009 17:10

Jag blir jävligt irriterad på när folk tar vilda djur och försöker få dom tama. Det kan gå jävligt fel, som när Roy Horn från duon "Siegfried and Roy" blev attackerad av en av deras tigrar. Här är ett annat exempel...


http://www.metro.se/se/article/2009/02/17/13/1645-45/index.xml 

Av J Von Apa - 17 februari 2009 16:59

Ah så nu är jag hemma, en timme innan jag borde. Jag skrev upp komp så det är nog ingen fara på taket! Jag känner verkligen hur förkylning, irritation och hunger sprider sig i min hydda. Nariga läppar med sprickvarning om jag gapar för stort. Jag vill verkligen bli frisk till helgen då jag kan koppla av, träffa vänner och äga!

Något jag funderat på, eller ska göra är att förutom att köra dagens låt, så ska jag köra dagens tidningsrubrik. Typ som kvinnan med naglarna. Något som gör mig chockad, glad, förbannad, kåt, hatisk, lyrisk, ja berörd helt enkelt.

Så till en fråga... Kan man inte ladda upp fler än hundra bilder? Jag är redan uppe i 50+! 

Av J Von Apa - 17 februari 2009 13:22

Dagen blev inte så misslyckat misserabel som jag hade trott. Lugn och skön med vackert solsken! Dessutom går sista knådden 16, så jag funderar på att smita tidigare. Kanske tar ut 1,5 timmars komptid om jag inte behövs något i huset. Nu sitter jag och rastar. Jag har suttit ute på gården i 1,5 timmar och huttrat med vagnarna. Det som tynger mig är att jag måste upp 05.45 imorgon :( Jag hatar att öppna. Jag är en kvällsmänniska och piggnar till när mörkret faller (so goth)

En sak som jag stör mig på ännu mer (nästan) är min granne som spolar vatten runt midnatt. Hon sätter på kranen, stänger av, sätter på, stänger av i typ tio minuter. Det är rätt lyhört som sagt så jag blir vansinnig ibland. Hon började leka med kranen precis när jag höll på att somna. Jag funderar på att skriva en trevlig lapp (för att bevara grannsämjan). Typ; "kan du vara så vänlig att tänka på att det är lyhört i huset, så snälla, lek inte med kranen, mixern, dammsugaren, gitarren eller bandspelaren efter 23"


Av J Von Apa - 17 februari 2009 07:51

*Att frysa om morgononen när man klivit ut ur duschen.

*Att sätta på sig en t-shirt som man utan att ha märkt, har en kall, blöt fläck på ryggen efter att ens jävla mutakhallifdusch sprutat ner halva badrummet.

*Att känna sig så jävla trött så att man överväger att ringa sig sjuk.

*Att känna sig halvkrasslig.

*Att inte hitta någon tröja att ha på sig.

*Att stänga på jobbet för att följande dag öppna.


Som du kanske märker så kommer detta säkert att bli en STRÅLANDE dag!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards