vonapa

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av J Von Apa - 23 februari 2009 21:25

Räkningarna betalda. Inte så mkt som jag trodde, men alla har väll inte anlänt ännu och alla jävla autogiro från alla gym jag är medlem i fast jag aldrig besöker kommer ju dras från kontot också. Jag och Diana städ AB snackade om att gymma åtminsone 1 gång i veckan (onsdagar). Jag söker en träningskompis. Jag har kort på Friskis & svettis & Nautilus. Jag behöver någon att börja träna med. Ingen spinning men gärna kondition och styrketräning för att palla med spinningen osv sen. Plz plz plz

Mvh/Svullo 

Av J Von Apa - 23 februari 2009 16:20

Alltid när jag har planering på jobbet så kommer jag aldrig på något att göra som känns vettigt. Jag vattnade blommor, hämtade gumminhandskar stl s, skrev ut musik och gjorde lite ordberikande kort. Mina ordberikande kort blir alltid så jävla fula. Man får hämta bilder och färgkoda samt laminera dom själv. De blir alltid fel storlekar eller så går plasten upp så att de inte går att använda dom efteråt. Nåväl, jag fick iaf tiden att gå. Dessutom fick jag skriva upp mertid då jag började 30 min tidigare idag. Avdelningarna kryllade av praoelever, vikarier och praktikanter. Ibland känns det som att de mest är i vägen då de inte ser vad som behöver göras. Typ en unga klättrar i hyllan och praktikanten bara sitter där och glor.Vår praktikant har iof blivit mycket bättre på att se vad som behöver göras, men man får hela tiden föreslå att de kanske kan göra dittan eller dattan. Dessutom var nästan alla barn på plats idag. Förra veckan var ju aslugn. Typ 4 kids på förmiddagen. Vi hade 20 ungar till mellanmålet idag. Tack och lov så hade jag planering just då.


Nu är jag iaf hemma. Jag har diskat, hämtat posten och ska ta itu med räkningarna *suck*. Det är så jävla jobbigt att sitta och knappa in varenda jävla räkning. Det var bättre förr när man kunde gå med sin lilla bunt till posten och damen i kassan fixade skit'n, men sån lyx finns ju inte längre.

Av J Von Apa - 23 februari 2009 14:01

Guantánamo ska stängas. Jag vat faktiskt inte om det är bra eller dåligt. Visst, jag tycker inte att behandlingen av fångarna är ok alls och det finns nog en hel del som är oskuldiga (och oskyldiga) men vad händer med de som är extremister? Hämnden är ljuv heter det.


http://www.dn.se/dnbok/bokrecensioner/mahvish-rukhsana-khan-min-dagbok-fran-guantanamo-1.801390

Av J Von Apa - 23 februari 2009 07:26

Så, nu har jag tagit bort det sk spanet från Facebook. Mitt intresse har svalnat. Inatt drömde jag att jag var hos Prins Carl-Philip (Antar att han stavas med Ph). Vi åkte till slottet och vi fick prata in i en sån där porttelefon.

-Ja växeln

-Hej jag heter Johannes och är vän med Carl-Philip. Får jag komma in?

-Dörren är upplåst.


Väl inne i slottet så såg det inte mer annorlunda ut än i vilken lägenhet som helst storleksmässigt. Madrasser utlagda på golvet och Silvia sprang runt med ett hukle på huvudet och dammsugade som vilken städmorsa som helst. 

Det var rätt festligt. Sen drömde jag om larmet på jobbet. Det tjöt som det brukar (Ja jag har råkat sätta igång larmet tre gånger på ett år). Det lät precis som det gör irl fast i drömform. Oj nu måste jag gitta!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards