vonapa

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av J Von Apa - 22 februari 2009 20:59

Dagen har verkligen bestått av soffliggande. Jag skulle egentligen hem till Linda och säga hej då till Sandra. Hon åker till Gambia idag men jag bara slingrar mig för att inte träffa pappa och ställas till svars. Usch! Jag tycker att den där grejen är så jäkla jobbig!

Idag har jag gjort falafel och det var gott. Jag städade upp från gårdagens fest. Burkar, kapsyler, aska och sånt. Disken är dock kvar *suck* Kollar på Beck men sätter mig här framför datorn under reklampausen.


Av J Von Apa - 22 februari 2009 16:44

Fy fan! Vi kollade på det här klippet från Thailand när Tsunamin ödelade hela stränder och skördade så många liv. Jag tycker att den här filmen är jäkligt läskig!

Av J Von Apa - 22 februari 2009 15:16

Är det här ett skämt? Ett 11-årigt barn riskerar livstids fängelse för mord! Ungjäveln sköt ihjäl en kvinna med ett gevär designat för barn! Den som borde spärras in är den personen som gav honom det där hagelgeväret!  Jävla puckon!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4475901.ab 



MBD

Av J Von Apa - 22 februari 2009 12:09

Vilken kalashelg det har varit! Gårdagens middag med Dena, Emmi & Raz var halal. Vi lagade kyckling med ris (så nu är diskbänken helt full av tallrikar, kastruller, slevar, knivar osv). Men fan, det var det värt. Sen kom Marcus med Jessica och nån annan tjej. Vi kollade på melodifestivalen. Det är alltid kul att se den ihop med folk då man kommenterar klädsel, sång, dans med mera. Min favorit var "Sofia - Alla" Men jag hade ju druckit några öl också! Hon påminde om nån Grekisk Madonna. Jag ringde faktiskt och röstade på den också. Bara inte BWO gick vidare! Jag tror att hon gick vidare eftersom hon var den där konstiga juryns val. De som gick till Globen avr Molly Sandén, nån brud som får Amy Diamond att framstå som en pensionär och dom där killarna i MBD eller vad dom heter... Nåväl, vi hade trevligt iaf! Sjöng låtar från youtube sen så att grannarna måste ha tyckt att vi var helt ystat irriterande. Mariah Carey_Without You var en favorit. Alla drog sedan åt olika håll. Jag gick till O'connors och träffade Ania, Myran & Deniz. Jag satt där en liten stund innan jag for hem. En mkt trevlig helg som sagt!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards