vonapa

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av J Von Apa - 27 februari 2009 12:50

Skönt med fredag!

Jag ska åka och träna efter jobbet, besöka systemet och gå på den där pridefesten sedan. Igår somnade jag iaf 22.00 fast jag blev väckt av att telefonen ringde. Först gick det fram fem signaler. Sen ringde det igen efter en minut och sen efter 30 sekunder igen. Sen fick jag två sms efter varandra. Det var Dena (vilket jag misstänkte) Jag kollade meddelandena på morgonen. Inget viktigt. Jävla Diana städ AB! Haha but I löv her anyway.

Jag gick upp 05:40 occh hämtade upp tvätten och åkte till jobbet som vanligt. Vi har en lugn dag och jag slutar tidigt vilket är skönt en fredag! Jag har kollat efter dagens rubrik, men jag hittar inget kul. Jag hittade iof ett inlägg om den där Eklund som säger att han är oskyldig till den där hemska våldtäkten på en 12-årig flicka. "onsdags delgavs dubbelmördaren Anders Eklund, 43, misstanke om våldtäkt på en tolvårig flicka. Han är nu skäligen misstänkt och har fått lämna ett blodprov från fängelset."

Om vi säger så här, han ser ju inte ut som Guds bästa barn precis...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards