vonapa

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av J Von Apa - 14 februari 2009 21:31

Nu är melodifestivalen slut och låtarna sög. Lite underhållande att Lili & Sussie ställde upp men Gud vilken smörja! Dagen/kvällen kommer att avslutas i soffan framför teven och lite framför datorn med. Jag funderar på att ta en sväng till Friskis & svettis imorgon, men vi får se. Min MP3 är ju hos Elisabeth (Dålig undanflykt).

Nu har jag snackat om att återuppta träningen en längre tid, men det är mest snack och jävligt lite verkstad. Skulle va' kul med en träningskompis, men alla går på töntiga pass och jag vill bara köra kondition & styrka. Ingen jävla spinning eller gympapass tack! Jag är så rädd att jag inte kommer palla hela passet och att jag måste avsluta mitt i. Då kommer alla som deltar i passet tycka att jag är lat och inte har nån kondis (vilket är sant).

Vi får se hur jag gör. Jag kanske knackar på Andreas, min granne och frågar om han vill med. Annars kanske jag går en lång promenad, eller så ligger jag bara på soffan och svullar. Det är jag jävligt bra på!

Av J Von Apa - 14 februari 2009 17:54

Nu är trubaduren/grannen igån med sin gitarr igen.

Det är så härligt så att man vill explodera! Save the night med Eagle eye Cherry spelar han...

En annan granne knackade på dörren tidigare idag (ashårt). Jag trodde att det var hyresvärden som ville kolla min frys, element eller något sådant men det var Katarina, den pratglada tanten som bor högst upp som stod där med sin hund. Hon är jäkligt trevlig men gud vad hon babblar! Hon snackade om sin hund, katt, om sin dotter i New York osv. Hon frågade om jag hade kvar selen efter Iddi, men det hade jag inte. Jag kände mig inte sugen på att stå och babbla med henne. Jag vill bara softa och svulla. Nu ska jag äta varma mackor. 

Asgott var det! 

Av J Von Apa - 14 februari 2009 12:59

Och så till ett litet bittert inlägg! Jag är så jääävla trött på alla jävla inlägg om alla hjärtans dag! När man går in på förstasidan och kollar på nya inlägg så står rubriken "Alla hjärtans dag" eller "Happy valentine" på nästan hälften av alla inlägg. Snälla, kom på något bättre om du vill att folk ska läsa ditt inlägg! Kom på något fyndigare liksom! Alla vet att det är den förbannade <3-dagen. Jaja jag sitter väll hemma och väntar in alla rosor, chokladaskar och kärleksbrev som jag kommer att få idag! Over & out!

Av J Von Apa - 14 februari 2009 11:55

Jaha, vaknade upp på soffan och tänkte: "vadvadvadvaaaaaad!??!??"

Hur fan hamnade jag här och vad fan gjorde jag igår!

Jag vet ju att jag hängde med Elisabeth hemma i hennes kök. Hon bjöd på öl och vin ur BIB (livsfarligt) och lyssnade på musik. Jag kollade mitt saldo på kontot och jag hade inte rört ett öre därifrån, även om jag vet att exempelvis taxibetalning dras några dagar senare, så jag får väll en chock på måndag! haha. Har fan inget minne av att vi var ut, men jag kommer ihåg att jag kom hem innan klockan slog tolv.

Nu har jag iaf varit till kiosken i det underbart vackra vädret! Inhandlade en påse smågodis. Godisbitarna måste ha varit från 1983 då nästan varenda bit var stenhård. En bit var löjligt hård, så det kändes som att bita på en sten med smak av bubbelgum! Dessutom köpte jag en assliskig ananasjuice som jag drack upp på en gång, en yoggi, ett måste när man är bakis och tre dosor Göteborgs rapé eftersom jag inte hittade något snus hemma. Jag har säkert lagt dosan i min väska (som jag fan inte hittar någonstans!) Jag hoppas, hoppas, hoppas att den är kvar hos Elisabeth! Mina nya hörlurar, MP3'n, plattången, mina jeans och andra prylar finns däri! Bäst för mig att den är hos henne!


Bilden visar en fett bakis och skakis kille på tur i det vackra februarivädret på jakt efter godis & snus


Nu, några timmar senare så har jag fått tag på Elisabeth och fått lite rätsida från gårdagens holabalo. Vi hade varit på Palermo och tagit en öl med Raz & co. Sen hade jag gittat och min väska är hos henne. Slutet gott allting gott!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards