vonapa

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av J Von Apa - 25 februari 2009 23:13

Och för alla som har missat det här klippet från youtube, kolla, kolla, kolla. Detta är en klassiker. Jag gillar att killen säger "holy shit".

Av J Von Apa - 25 februari 2009 20:56

Jag är heeelt matt i hela kroppen nu! Jag träffade Dena på stora torget och vi begav oss till Nautilus. Step-up, cykla, styrketräning och sen solarium! Det kryllade av hetingar där att vila blicken på när man trampade på i sitt anletes svett! Vi var faktiskt där i nästan tre timmar och pustade och stånkade som två primitiva grottmänniskor. Jag känner mig peppad att fortsätta och vi har redan bestämt att vi ska gå på fredag igen! Hoppas att detta blir början på ett liv med träning och hälsa! Sedan gick vi och käkade offentliga mängder sushi! Jag dog nästan så gott det var och mättheten är obeskrivlig! Dena pratade karlar och var flamsig. Jag var flamsig likaså men jävligt trött!

Av J Von Apa - 25 februari 2009 12:37

Om jag hade  10 miljarder, vad skulle jag göra då? Köpa en ny garderob, skaffat mig ett fett jävla hus, eller flera! Ett i varje favoritstad, skaffat mig en personal trainer och resa runt i ett privat plan med alla mina vänner. Om de hamnade på mitt konto av misstag så skulle jag kanske plocka ut, skaffa mig en hemlig identitet och leva loppan! Nä, jag är för feg för det. Jag skulle nog ha ringt min bank och berättat. Drömma går ju...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4498956.ab

Av J Von Apa - 25 februari 2009 06:04

Ok, jag har bokat träff med Dena 16.00 Vi ska träna på Nautilus idag! Fan, hoppas att detta är startskottet på ett sunt liv med en ny, het kropp! haha! Dagen känns jäkligt pepp även om jag ska öppna skolan och även att det är full barngrupp (12 barn på 2 personal) fast vi har ju vår praktikant som börjar bli duktig :). Det är löning också. Känns skönt att kontot är påfyllt igen!

Ovido - Quiz & Flashcards