vonapa

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av J Von Apa - 20 februari 2009 20:23

När man försöker ta sig en liten lur så här på kvällskvisten så ringer fan telefonerna oavbrutet! Jag blir fan tokig! Som att det brukar ringa i hemtelefonen annars, men när man ska vila så ringer ALLA. Först pappa som sa att jag kan komma över imorgon vid 11. Sen ringer Dena och är helt hyper och vill att vi ses på Hijazz. Nån annan ost ringde också plus att jag fick ett meddelande på telefonen. Sen ringde Emmi på mobilen. Det ringde i omgångar, precis när jag började slumra till. Äsch det var inte meningen att jag ska få vila så jag gick upp! Då blir det tyst i varje lur!

Min kasse bärs kanske blir orörd eftersom Marcus inte svarar när jag ringer. Han ligger nog och sover. Jag är lite sugen på öl och sällskap iaf. 


Mvh/Anna Skipper




Av J Von Apa - 20 februari 2009 15:37

Dax för semlor. Här är betyg som en semelpanel satt

http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=700-AV_ID=868833,00.html


Förra året då JAG satt i panelen

http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=12-AV_ID=719544,00.html


Min favorit är Konditori Savoy

Jag har iof inte ätit någon semla ännu, men en lär det bli iaf! 

Av J Von Apa - 20 februari 2009 15:20

Nu har jag träffat Sandra och Emanuel på stan och jag fick mina pengar. Härliga tiders. Köpte en kasse öl och sen satte vi oss och fikade på Waynes. Jag satt och pratade med Emanuel och han satt med sin nya mobil hela tiden. Hans mobil fungerar mest som musikspelare på hög volym. Under my umbrella spelade han om och om igen. Jag ringde honom och han tyckte att det var askul. "Hallå!" Jag skickade också ett meddelande: Hej! Lyssnar du på musik? skrev jag.

När jag satt där med min äppelchai och Emanuel och Sandra med varsin muffins och en cococola så såg vi Adde, min granne. Han satte sig och tog en kaffe.  Han hade tydligen glömt kvar sin tvätt i fredags och vår arga hyresvärd hade skällt ut honom riktigt ordentligt! Haha.

Nu ska jag chilla och försöka bli pigg inför kvällens galej! 

Av J Von Apa - 20 februari 2009 07:50

Så är min MP3 hos Marcus. Jag ville inte ta med den på krog'n. Värt!

  • Korv
  • Boll 

Av J Von Apa - 20 februari 2009 07:14

Gårdagen: Satt hos Marcus, drog in på O, drog ut efter 2 min, drog sedan hem. jag ska iaf jobba nu. Jag skiter i att sjukanmäla mig, fast jag känner mig lite seg/bakis, men hjälpligt. Får se vad helgen har att bjuda på. Kanske slapp helg hos Sandra. Typ vila upp mig osv. Nu ska jag iaf fixa mig! So long mf!


Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards