vonapa

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av J Von Apa - 6 februari 2009 21:11

Asbra!

Av J Von Apa - 6 februari 2009 13:44

Idag har det varit så lugnt på jobbet! 6/12 barn har vi haft och alla har varit lugna och snälla (utom en bitincident) men det är standard.

Nu har jag försökt att ragga folk till kvällens utgång eftersom jag inte tror att "han" hakar på... Marcus var intresserad av att hänga med och det är alltid trevligt att umgås med honom. Efter jobbet får jag åka till bolaget och handla, sen hem och hämta tvätten som jag glömde ta upp, duscha, platta, fixa och dona med mitt anlete. Kanske svänger förbi och inhandla nån tröja på stan innan också. Det värsta är att man aldrig hittar något snyggt. Det finns fan inga killkläder som är ok! Antingen pikétröjor (långärmade) med nått fult tryck, randigt eller nån jäkla ful lodisstil på alla plaggen. Eller så är materialet i kläderna så konstigt så att man vet att man kommer att se ut som en michelingubbe klädd i latex i dom. INTE ok! Ibland har jag tur i min jakt på tröjor, men jag tröttnar så fort på alla kläder som jag har. Det sjukaste är att många av mina plagg är spårlöst försvunna! Menar, var fan har jag slarvat bort mina snygga tröjor som har kostat mig en förmögenhet? Vissa plagg kan jag få tbx av en slump som när jag var hos Ania och frågade om hon hade nån tröja att låna ut och hon hade en gammal tröja som jag inte sett sedan återinförandet av den julianska kalendern 1712 . Snurrig i skallen är bara förnamnet!

Av J Von Apa - 6 februari 2009 00:04

Haha roligt!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards