vonapa

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av J Von Apa - 2 februari 2009 14:59

Idag är en dag av måsten! Jag måste jobba fast jag känner mig seg och lite nedstämd efter lördagen. Fy vad jag är irriterad! 16.30 ska jag träffa Deniz. Vi ska käka och så ska hon få lite cash också. Det blir iof trevligt :D

Sen måste jag tillbaks till jobbet 17.30 för att ha personalmöte. Det suger!  Nu sitter jag på min "barnfria" tid då jag ska komma på kreativa idéer. Jag har rengjort penslar och skrivit lite observationsskit. Jag funderar på att gå på Orchidea på torsdag, men bara om fredagskillen hänger på. Jag måste ju lägga in en stöt! Jag skrev till honom på FB och frågade om han vill med ut på torsdag. Han skrev "kanske"

Bäst att sansa sig lite.

Nu går tiden såå jävla långsamt. Efter mötet måste jag hem och diska upp efterfestdisken och dammsuga och piffa eftersom det kommer folk till mig imorgon som ska kolla ventilationen när jag inte är hemma. Jag lovar att hyresvärden också går runt i lägenheten och inspekterar annat som vilken värme man har på elementen, frysen och eventuella skador.

Nu ska jag låtsas jobba lite mer.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards