vonapa

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av J Von Apa - 16 februari 2009 21:50

Av J Von Apa - 16 februari 2009 19:46

Fy fan vad trött jag är! Jag känner mig helt matt och alldeles tom i bollen! Vi hade ju  personalmöte idag vilket känns så jääävla ystat jobbigt! Vi har bytt ut material, städat lite, skrivi ut listor men mest pratat en massa strunt. Jag satt mest som en zombie. Det känns som att jag håller på att bli förkyld och att jag nästan har feber. Det blev ingen träning idag heller.Jag var en vända till Elisabeth också. Jag hämtade min väska och överlämnade en lånad t-shirt och så fick hon min kamera. Hon ska kolla på den och kanske köpa skit'n. Jag fotar ju aldrig med den längre. Jag kan ta kort med min mobil istället. Jag ska försöka peppa mig till att få ett städryck! Det kan verkligen behövas! Varje morgon när jag ska hitta något att ha på mig så har jag en tendens att riva ut alla mina kläder ur garderoben, så nu ligger det hur mycket plagg som helst utspritt på min säng. Det måste jag ta itu med. Jag ska titta lite på disken också. Ge mig ett normalt kök, en diskmaskin och parkettgolv tack!


Nu ska jag kolla på en ny serie på 1:an som heter 183 dagar

"Svensk dramaserie från 2009. Avsnitt 1 av 6. Om livet efter dokusåpan och B-kändisskapets mörka baksida. Det är finalkväll i HUS-1 och de fem finalisterna, Emma, Mandy, Laura, Tarek och Sebastian, står redo att njuta av sitt nya liv som dokusåpakändisar. Men mötet med verkligheten blir tuffare än väntat, familjens reaktioner låter inte vänta på sig och att vara kvällstidningarnas nya gunstlingar visar sig inte bara vara av godo."

Av J Von Apa - 16 februari 2009 15:02

Det är ju inte klokta vad folk håller på! Jag har en kollega på Fiolen med aslånga naglar, men det här är ju ett skämt! Ok, folk får gör precis vad dom vill, bara de inte skadar någon annan men är det bara jag som tycker att det här är ofräscht? Jag tycker iaf lite synd om kvinnan och hennes älskade naglar. RIP naglarna.

http://www.aftonbladet.se/sofismode/skonhet/article4415672.ab

Av J Von Apa - 16 februari 2009 13:42

TRÖTT!

Jag vill inte jobba.

Jag vill äga!

Av J Von Apa - 16 februari 2009 07:48

Det börjar ljusna tidigare om mornarna. Jag vaknade med ett ryck! "Nu har jag försovit mig" men inte då! Jag vaknade innan klockan ringde så jag fick sova en stund till! Kollad mobilen både en och två gånger ifall jag verkligen ställt klockan och att tiden stämde vilket jag hade.

Ny vecka och kanske nya tag med allt som hör ett sundare liv till. Troligtvis inte... Jobbar 08.30-15.30 Sen ska jag tillbaks till jobbet 17.30-19.30 på tråkigt personalmöte.15.30-17.30 så har jag ju tid att träna. Jag gjorde det förra gången vi hade möte (och det var sist jag tränade).

Jag tar med mig träningskläderna iaf! Svänger förbi Elisabeth och hämtarMP3'n också.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards